مجموع نظرات: ۲
یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
۰ نفر

فرماندار ویژه شهرستان آمل اسامی منتخبان ششمین دوره شورای شهرهای آمل، گزنک، رینه، دابودشت، امامزاده عبدالله(ع) و بابکان را اعلام کرد.

انتخابات شوراها

 به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا شریعت در گفت‌وگو با همشهری آنلاین گفت: ترکیب اعضای شورای ششم ۶ شهر این شهرستان با رأی مردم مشخص شد. در آمل مسلم مکاری با ۷۴۶۵ رأی، ابراهیم محمدپور با ۵۹۹۱ رأی، محمد توکلی با ۵۷۷۶ رأی، حسن مجیدی‌کیا با ۵۷۳۹ رأی، علیرضا ایراندوست با ۵۷۲۹ رأی، محسن صلواتی با ۵۲۳۹ رأی، ثریا کمالی با ۴۲۳۶ رأی، فرزین محمودی پاتی با ۴۰۲۲ رأی و احمد محمدی با ۳۷۴۹ رأی به عنوان اعضای اصلی شورای ششم این شهر انتخاب شدند. امیرحسین اباذری ۳۶۰۵ رأی، دوست‌محمد کوهستانی با ۳۵۲۷ رأی، علی اکبریان با ۳۵۲۱ رأی، راضیه بابایی اَسکی با ۳۳۵۴ رأی، میثم سعادتی با ۳۳۴۴ رأی و محمد ملکی با ۳۱۷۷ رأی نیز به عنوان ۶ عضو علی‌البدل شورای شهر آمل انتخاب شدند.

به گفته شریعت در شهر گزنک از ۵۷۴ رأی مأخوذه میثم آخانی با ۲۹۷ رأی، نصرت‌الله قربانی با ۲۱۱ رأی، مهدی حسین‌زاده شانه‌چی با ۱۹۷ رأی، حسین اسحاقی با ۱۹۰ رأی و اسماعیل حسن‌زاده به عنوان اعضای اصلی و مهدی عابدینی با ۱۲۳ رأی، محید حسین‌زاده با ۱۰۰ رأی و حسن ذبیحی با ۷۲ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای ششم این شهر انتخاب شدند.

فرماندار ویژه شهرستان آمل درباره نتیجه انتخابات شهر رینه نیز گفت: تعداد آراء اخذ شده از شعب شهر رینه برای انتخابات شورای ششم یکهزار و ۶۵ رأی بود که پس از شمارش و تجمیع آرا، جواد مرادی با ۵۳۴ رأی، حسین آقایی‌نژاد با ۴۷۶ رأی، حسین قلی‌زاده با ۴۲۳ رأی، حسن سالاری با ۴۰۵ رأی و ماشاءلله صادقی با ۳۳۳ رأی به شورای ششم رینه راه یافتند. ابوالفتح سالاری با ۳۰۰ رأی، سید حسن موسوی با ۲۸۱ رأی و رضا مجلسی با ۲۶۸ رأی هم اعضای علی‌البدل شورای ششم رینه شدند.

وی اعضای برگزیده شهروندان دابودشت در ششمین دوره انتخابات شورای شهر را نیز معرفی کرد و گفت: از ۸۴۶ رأی اخذ شده، غلامحسین رأفتی جلودار با ۳۶۲ رأی، حسین دهقان با ۳۴۵ رأی، محمد دهقان با ۲۹۷ رأی، داوود هاشم‌نیا گتابی با ۲۳۶ رأی و یدالله گل‌پیر با ۲۰۶ رأی به عضویت شورای ششم دابودشت در آمدند و علی ابراهیمی با ۱۹۵ رأی و میثم خرسندی با ۶۱ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

معاون استاندار و فرماندارر ویژه شهرستان آمل از اخذ ۲۲۹۱ رأی در صندوق‌های انتخابات شورای شهر بابکان نیز خبر داد و گفت: در این شهر تازه‌تاسیس امید نیک‌زاد با ۹۷۱ رأی، نادر عمرانی با ۸۳۷ رأی، علی‌اکبر جعفرنژاد اندواری با ۷۲۲ رأی، سبحان افشارفر با ۷۲۳ رأی و الهام هارون‌کلایی با ۶۶۰ رأی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

شهروندان بابکان مهدی حسینی با ۶۵۳ رأی، حسین اسحاقی با ۵۱۵ رأی و مرضیه نعمتی با ۵۱۲ رأی را نیز به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب کردند.

شریعت درباره انتخابات شورای شهر امامزاده عبدالله(ع) نیز گفت: از صندوق‌های انتخابات شورای این شهر ۲۶۲۵رأی اخذ شد که پس از تجمیع آراء، محمدرضا خاکپور با ۹۷۶ رأی، محمدرضا داداش‌پور با ۸۸۶ رأی، مهدی اسکو با ۸۶۹ رأی، نصرالله فضلی با ۶۹۳ رأی و عباسقلی اسکویی با ۶۴۴ رأی به عنوان عضو اصلی شورای ششم انتخاب شدند. بهرام رضوی‌نیا با ۶۵۰ رأی، سیف‌الله اکبری با ۶۱۹ رأی و مرضیه شالیکار با ۵۲۵ رأی نیز عضو علی‌البدل این شورا هستند.

انتخابات ریاست جمهوری و مجلس خبرگان در آمل

 وی با اشاره به انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری درباره آراء کسب شده چهار نامزد این انتخابات در شهرستان آمل نیز گفت: از مجموع ۱۵۱ هزار و ۴۷۲ رأی اخذ شده در ۴۳۲ شعبه اخذ رأی شهرستان آمل سید ابراهیم رئیسی ۹۰ هزار و ۸۵۵ رأی، عبدالناصر همتی ۱۳ هزار و ۴۹۷ رأی، محسن رضایی میرقائد ۱۲ هزار و ۸۲۳ رأی و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی ۶ هزار و ۱۸۵ رأی کسب کردند. ۲۷ هزار و ۱۷۳ رأی باطله نیز اخذ شد.

به گفته شریعت برای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان نیز از ۳۳۸ هزار تعرفه‌ای که به شهرستان تحویل داده شده بود، ۱۴۷ هزار و ۱۴۸ تعرفه مورد استفاده قرار گرفت که از این تعداد ۹۰۳ تعرفه وارد صندوق‌ها نشد و ۱۴۶ هزار و ۲۴۵ تعرفه شامل ۹۴ هزار و ۸۸۵ رأی درست و ۵۱ هزار و ۳۶۰ رأی باطله به داخل صندوق‌ها انداخته شد. در نهایت نیز از ۹۴ هزار و ۸۸۵ رأی درست انتخابات مجلس خبرگان رهبری سید صادق پیشنمازی ۶۰ هزار و ۶۶۰ رأی و محمدحسن گلی شیردار ۳۴ هزار و ۲۲۵ رأی کسب کردند.

آمل حدود ۲۹۸ هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات داشت و ۴۳۲ شعبه اخذ رأی برای شهرستان در نظر گرفته شده بود.

کد خبر 608892

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha