احمد نوراللهی، هافبک ملی‌پوش پرسپولیس بعد از یک‌سال بازی بدون وقفه احساس خستگی می‌کند اما می‌گوید همچنان به قهرمانی در لیگ و بردن استقلال در جام‌حذفی امیدوار است.

احمد نورالهی

همشهری‌آنلاین - محمد زارعی

احمد نوراللهی هافبک کم‌حرف و کم‌حاشیه پرسپولیس در جریان بازی‌های تیم‌ملی در بحرین یکی از مهره‌های کلیدی تیم اسکوچیچ محسوب می‌شد. بعد از بازگشت تیم‌ملی به ایران، نوراللهی دوباره در ترکیب پرسپولیس به رقابت‌های باشگاهی برگشته و امشب در سوپرجام مقابل تراکتور قرار می‌گیرد. هافبک تأثیرگذار پرسپولیس و تیم‌ملی به سؤالات همشهری پاسخ داده است.

*همراه با تیم ملی در بحرین ۴ برد شیرین به ‌دست آوردید. از این مسابقات برایمان بگو.

با توجه به نتایجی که در دور رفت گرفته بودیم، واقعا شرایط خیلی سخت بود. میزبانی بحرین، آن هم با آب‌وهوای بدی که در آنجا وجود داشت، کار را دشوارتر می‌کرد. ولی خدا را شاکریم که توانستیم ۴ بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. امیدوارم در مرحله بعد هم بتوانیم موفق باشیم و به جام‌جهانی صعود کنیم. موفقیتی که به‌دست آمد حاصل تلاش همه بازیکنان بود. همه در زمین دویدیم و تلاش کردیم تا این موفقیت‌ها به‌دست بیاید.

*در مورد مرحله بعدی که بازی‌ها به‌مراتب سخت‌تر خواهد بود، پیش‌بینی‌ات چیست؟

سوای ژاپن که با آنها همگروه نخواهیم شد، در مرحله بعد باید با تیم‌های قدرتمندی بازی کنیم. کره‌جنوبی، استرالیا، عربستان، عراق و حتی عمان؛ همه تیم‌هایی که به مرحله بعد می‌آیند تیم‌های خوب و قابل احترامی هستند. قطعا قبل از شروع مسابقات باید آماده‌سازی خوبی داشته باشیم تا پرقدرت‌تر ظاهر شویم و به جام‌جهانی صعود کنیم.

*در هر ۴ بازی این مسابقات فیکس بازی کردی و موفق هم بودی.

قطعا همه بازیکنان تیم‌ملی کیفیت فوق‌العاده‌ای دارند. باید برای بازی‌کردن تلاش کنیم، چراکه کیفیت بازیکنان خیلی به هم نزدیک است. ما تیم‌ملی فوق‌العاده‌ای داریم، بچه‌های فوق‌العاده‌ای داریم و امیدوارم بتوانند از این پتانسیل بچه‌ها استفاده کنند تا خیلی راحت به جام‌جهانی صعود کنیم. ولی قطعا کار خیلی سختی است.

*به‌نظرت ما می‌توانیم به جام‌جهانی برویم؟

قطعا کار خیلی سختی است. امیدوارم همه دست به دست هم بدهند و به تیم ملی کمک کنند. مردم ایران که همیشه به تیم ملی انرژی مثبت دادند، باز هم حمایت کنند تا بتوانیم به جام‌جهانی صعود کنیم.

*بلافاصله بعد از بازگشت تیم ملی، باید در رقابت‌های باشگاهی شرکت کنید. در این ارتباط برایمان بگو.

بله، به فاصله ۳ روز از بازگشت تیم‌ملی باید با تراکتور در سوپرکاپ بازی کنیم و لیگ‌مان هم هنوز ادامه دارد. اگرچه اکثر لیگ‌ها تمام شده‌اند ولی ما یک‌سال‌واندی است مرتب داریم تمرین می‌کنیم، بازی می‌کنیم و اردو می‌رویم اما هنوز لیگ‌مان تمام نشده است. واقعا بی‌وقفه در تمرینات و بازی‌ها بودیم و هیچ استراحتی نداشتیم. با این حال امیدوارم لیگ هم برای پرسپولیس با خیر و خوشی تمام شود و بتوانیم در آسیا نماینده خوبی برای کشورمان باشیم. همینطور نمایندگان دیگر کشورمان هم که در آسیا حضور دارند بتوانند درخشان ظاهر شوند.

*پرسپولیس با کیفیت خوبی که از لحاظ فنی دارد، در لیگ شانس اول قهرمانی است. نظر خودت چیست؟

قطعا پرسپولیس در این چندساله فوق‌العاده ظاهر شده و انسجام خیلی خوبی داشته است. البته از لحاظ مالی نمی‌شود گفت شرایط خوب بوده، چراکه پرسپولیس همیشه درگیر مسائل مالی بوده است. اما بازیکنان و کادرفنی همه به‌خاطر هواداران از جان مایه گذاشتند و امیدوارم بتوانیم در آخر فصل هواداران پرسپولیس را خوشحال کنیم.

*در قرعه‌کشی جام حذفی هم به استقلال برخورد کردید. درباره این داربی چه نظری داری؟

بله ۲۴ تیر دوباره داربی است. استقلال هم قطعا تیم خیلی خوبی است. امیدوارم بازی جذابی را شاهد باشیم که هواداران دو تیم از تماشای آن لذت ببرند. امیدوارم یک بازی جوانمردانه و باکیفیت داشته باشیم و در نهایت با کسب پیروزی بتوانیم به مرحله بعدی جام‌حذفی صعود کنیم.

کد خبر 608781
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha