نتایج شمارش آرا ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در برخی از شهرستان‌های استان کردستان مشخص شد.

شورای شهر

به گزارش همشهری آنلاین، نتایج شمارش آرا ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در برخی از شهرستان‌های استان کردستان مشخص شد.

سنندج

در شهر سنندج مرکز استان کردستان، سیف‌الله رضایی با کسب پنج هزار و ۷۲۱ رای، فرهاد میمنت‌آبادی با کسب پنج هزار و ۱۷۹ رای، فرزاد زارعی با کسب پنج هزار و ۱۶۵ رای، اسعد فریدی با کسب چهار هزار و ۸۰ رای، سالار علی‌ویسی با سه هزار و ۷۸۵ رای، عزت رضایی با کسب سه هزار و ۵۶۳ رای، سید انور رشیدی با کسب سه هزار و ۳۷۲ رای، وفا اصلانی با سه هزار و ۳۵۹ رای و بهروز ابراهیم آبادی با کسب ۲ هزار و ۹۲۶ رای به عنوان منتخبان اصلی شورای اسلامی شهر معرفی شدند.

جبار زندی گمه‌دره با کسب ۲ هزار و ۷۵۵ رای، شیدا حیدریان با کسب ۲ هزار و ۶۹۹ رای،  فرهاد اسماعیلی با کسب ۲ هزار و ۶۴۷ رای، هوشنگ امینی با کسب ۲ هزار و ۶۲۷ رای، محمدسالار زارع با کسب ۲ هزار و ۶۰۳ و علی بژگول با ۲ هزار و ۶۰۰ رای به عنوان نفرات علی‌البدل شورای اسلامی شهر سنندج از سوی مردم انتخاب شدند.

حسین آباد

در شهر حسین آباد از توابع شهر سنندج فرهاد یعقوبی با ۳۳۹ رای، دیاکو کاکه خانی با ۱۷۶ رای، محمود اسماعیلی با ۱۱۹ رای، محمد فاضل کنعانی با ۱۰۵ رای و عبدالله رحیمی با ۱۰۰ رای به عنوان منتخبان اصلی شورای اسلامی شهر حسین‌آباد انتخاب شدند.

شویشه

در شهر شویشه یکی دیگر از بخش های شهرستان سنندج نیز سیران ناصرعبادی با ۲۱۱ رای، مختار امینی با ۱۷۶ رای، صنعان معروفی با ۱۵۸ رای، محمدعارف جعفری با ۱۵۵ و کنعان غفاری با ۱۴۷ رای به عنوان منتخبان اصلی شورای اسلامی شهر شویشه معرفی شدند.

بانه

 زریان حسین‌زاده با کسب ۳ هزار و ۳۶۹ رأی،  عادل حسینی با دو هزار و ۹۵۷ رأی،  محمد محمدپور با دو هزار و ۵۹۹ رأی، دلنیا شریفی با دو هزار و ۵۶۳ رأی،  محمد احمدی حاجی رحمان با دو هزار و ۴۹۴ رأی، ابراهیم لطفی با دو هزار و ۴۲۴ رأی و مصطفی شهیدی با دو هزار و ۱۴۰ رأی به عنوان اعضای اصلی شورای شهر بانه از سوی مردم انتخاب شدند.

دیواندره 

در شهرستان دیواندره نیز نتایج نهایی آراء شورای شهر از سوی فرماندار این شهرستان اعلام شد.  پرویز درویشی با کسب ۲هزار و ۲۶۶ رأی، چیاکو نظری با یک‌هزار و ۷۶۶ رأی، فرزاد باباویسی با یک‌هزار و ۶۳۰ رأی،  سردار سردارپور با یک‌هزار و ۵۶۲ رأی و اشرف احمدی با یک‌هزار و ۵۴۶ رأی به عنوان اعضای اصلی شورای شهر دیواندره از سوی مردم این شهرستان  انتخاب شدند. عبدالواحد لطفی نیز با یک‌هزار و ۱۶۵ رأی به‌عنوان عضو علی‌البدل شورای شهر دیواندره معرفی شد.

قروه

یحیی رستمی با ۳ هزار و ۶۳۷ رأی، پیمان صادقی با ۳ هزار و ۲۸۳ رأی، محمدهادی مرادیانی با ۲ هزار و ۷۲۲ رأی، جمیل میهمی با ۲ هزار و ۵۳۰ رأی، محمدرضا آئینی با ۲ هزار و ۳۵۳ رأی، عبدالله عبدالملکی با ۲ هزار و ۲۸۸ رأی و میلاد خالدیان با ۲ هزار و ۱۸۳ رأی به عنوان منتخبان اصلی مردم در شورای شهر قروه انتخاب شدند. همچنین حسین احمدی با کسب ۲ هزار و ۱۳۲ رأی، محمود حسین‌آبادی با ۲ هزار و ۱۲۵ رأی، پروانه فعله‌گری با ۲ هزار و ۹۹ رأی، مظفر آئینی با هزار و ۹۷۸ رأی و امید شیرزادی با هزار و ۹۵۶ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر قروه انتخاب شده‌اند.

  مریوان

در شهرستان مریوان ایوب تیموری با ۳ هزارو ۳۹ رأی،  شاهو فرجی با ۲ هزارو ۵۰۷ رای، پەخشان فرجی با دوهزار و ۵۰ رای، عبداللە عبدی با ۲هزار و ۴۹۴ رای، آرمان بازرگان با ۲ هزار و ۱۰ رای، عبدالکریم محمدی با یکهزار و  ۹۱۱ رای و آزاد بارخدا با هزار و ۸۷۷ رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر مریوان معرفی شده‌اند.

کد خبر 608740
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha