برنامه زنده رادیویی «قطار ۵/۱۰۷» ویژه انتخابات ۱۴۰۰ روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

برنامه رادیویی «قطار ۵/۱۰۷»

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، انسیه شمس اللهی از تهیه کنندگان برنامه رادیویی «قطار ۵/۱۰۷» گفت: این برنامه در قالب قطاری که به مقصد جشن ملی ایران به راه می افتد از ساعت ۷ صبح جمعه ۲۸ خرداد حرکت خود را آغاز کرده و در این مسیر بخش های مختلف شنیدنی در ایستگاه های متنوع انتظار شنوندگان را که مسافران این قطار هستند، می کشد.

وی ادامه داد: این بخش ها شامل نمایش، موسیقی زنده که توسط گروه موسیقی مستقر در استودیویی مجزا اجرا می شود، ارتباط با گزارشگران مستقر در استان های مختلف که در ایستگاه های این استان ها انتظار شنوندگان را می‌کشند و از روند انتخابات خبرهای زنده می دهند، آیتم های ملی میهنی و شاد، ترانه های متنوع و اجرای اشعار شاد توسط هنرمندان اجراگر طنز حاضر در استودیوی دوم برنامه و همچنین پخش نمایش های ویژه رادیویی به کارگردانی میرطاهر مظلومی است.

شمس اللهی در پایان گفت: این قطار در نهایت با نزدیک شدن انتخابات به مقصد نهایی در ساعت ۱۲ نیمه شب در محل جشن ملی ایران متوقف می شود.

«قطار ۵/۱۰۷» به تهیه کنندگی انسیه شمس اللهی، قاسم اورنگی، محمدحسین خسروجردی و با اجرای اسماعیل باستانی، نازنین مهیمنی، امیرزنده دلان، حمید یزدانی، نگین خواجه نصیر و شیما جانقربان روز ۲۸ خرداد از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ نیمه شب از آنتن شبکه رادیویی نمایش پخش می شود.

کد خبر 608411

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha