وزیر کشور، وزیر اطلاعات و دادستان کل کشور در ستاد انتخابات کشور حضور یافتند.

وزیر کشور

به گزارش همشهری آنلاین،  دادستان کشور نیز قبل از شروع فرایند رای‌گیری، در ستاد انتخابات حضور یافت.

عکس ‌| وزرای کشور و اطلاعات در ستاد انتخابات کشور | وزیر اطلاعات: ما کار خود را از دیماه شروع کردیم

عکس ‌| وزرای کشور و اطلاعات در ستاد انتخابات کشور | وزیر اطلاعات: ما کار خود را از دیماه شروع کردیم


وزیر اطلاعات: حضور مردم در پای صندوق‌های رای پیام عزت و امنیت دارد
 

به گزارش باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات در جمع خبرنگاران گفت: امروز حضور مردم پیام عزت و امنیت برای جهان دارد، زیرا امنیت ما یک امنیت مردم پایه است، ما برای مردم حرفی نداریم این مردم هستند که امروز پیام عزت و امنیت را به همه مردم دنیا خواهند رساند.

او ادامه داد: روز رای گیری از نظر زمانی یک روز است و مردم عزیز ما در این روز حماسه باشکوهی را رغم خواهند زد، از نظر امنیت ستاد امنیتی ما کار خود را از دی ماه با حضور سایر دستگاه‌های موثر شروع کردند و دستگاه‌های اطلاعاتی اگر با کوچکترین مورد مشکوکی رو به رو شدند به موقع اقدام کردند. با کار مستمری که صورت گرفته امیدواریم که روز انتخابات همراه با امنیت را پیش ببریم.

وی با اشاره به حضور مقام معظم رهبری و توصیه ایشان مبنی بر حضور حداکثری گفت: حضور حداکثری یکی از مواردی است که مقام معظم رهبری بارها بر آن تاکید داشتند و اگر مردم به صورت حداکثری حاضر شوند تاثیرات بسیاری دارد، اول اینکه رییس جمهور با پشتوانه رای حداکثری مردم محکم‌تر می‌تواند قدم بردارد و شان بسیاری در سازمان‌های بین اللمللی پیدا می‌کند، رای مردم پشتوانه اجتماعی رییس جمهور است و با دنیا متقن‌تر می‌تواند حرف بزند، در اراده دوستان و دشمنان ملت اثز گذار است.

کد خبر 608323

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha