یکی از مقامات کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد: جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا به ولادیمیر پوتین، همتای روس خود مجسمه‌ای کریستالی از یک گاومیش آمریکایی هدیه داد که تعبیر باشکوهی از باعظمت‌ترین پستاندار ایالات متحده و بیانگر قدرت، اتحاد و مقاومت است.

بایدن  / پوتین

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، خبرگزاری اسپوتنیک نوشت، کاخ سفید اعلام کرد، رئیس جمهوری آمریکا در پایان نشست روز چهارشنبه‌اش با رئیس جمهوری روسیه در ژنو، به وی مجسمه‌ای کریستالی از یک گاومیش آمریکایی (بایسون آمریکایی) و یک جفت عینک آفتابی خلبانی هدیه داد.

یکی از مقامات کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد: جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا به ولادیمیر پوتین، همتای روس خود مجسمه‌ای کریستالی از یک گاومیش آمریکایی که تعبیر باشکوهی از باعظمت‌ترین پستاندار کشورمان و بیانگر قدرت، اتحاد و مقاومت است، هدیه داد. بایدن همچنین یک جفت عینک آفتابی خلبانی ساخت شرکت راندولف آمریکا به پوتین تقدیم کرد.

روایت جو بایدن از گفت‌وگو با پوتین درباره ایران

جزئیات دیدار بایدن و پوتین : آن‌ها به ندرت در چشمان هم نگاه کردند

بیانیه مشترک پوتین و بایدن: جنگ اتمی فاتح ندارد و نباید وارد آن شد

در ادامه این بیانیه آمده است: در سال ۱۹۷۸ میلادی شرکت راندولف اینجینیرینگ به ارتش آمریکا پیوست تا عینک‌های آفتایی را مخصوص خلبان‌های جنگی تولید کند. از آن زمان تا کنون آنها در کارخانه‌شان در ماساچوست عینک‌های آفتابی بسیار باکیفیت و مقاومی را برای نیروهای ارتش آمریکا و شرکای ناتو ساخته‌اند.   

کد خبر 608229

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha