عبدالناصر همتی گفت: من یک آدم معمولی، با یک خانواده معمولی و ظاهر معمولی هستم اما به اتکای شما می خواهم صحنه را تغییر دهم و رئیس جمهور خوبی برای همه ایرانی ها باشم.

انتخابات 1400 - همتی

 به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایلنا، یک نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: من یک آدم معمولی، با یک خانواده معمولی و ظاهر معمولی هستم اما به اتکای شما می خواهم صحنه را تغییر دهم و رئیس جمهور خوبی برای همه ایرانی ها باشم.

 عبدالناصر همتی در ویدئویی خطاب به مردم ایران گفت: من عبدالناصر همتی هستم؛ ۶۳ سال دارم؛ متولد کبودرآهنگ همدان هستم؛ ایرانی ترک زبان هستم. لیسانس، فوق لیسانس و دکترای اقتصادم را از دانشگاه تهران گرفتم.  الان هم استاد اقتصاد دانشگاه تهران هستم. چند ده سال سابقه مدیریت در کشور دارم. با رشد پله پله و بدون رانت از پایین‌ترین سطوح تا ریاست بانک مرکزی پیش رفتم. پدر یک دختر دهه هفتادی دانشجو هستم،  یک دختر متخصص کودکان دارم، پدر یک پسر دهه شصتی هنرمند هستم و همسر سپیده شبستری هستم که معلم بوده. من یک آدم معمولی، با یک خانواده معمولی و ظاهر معمولی هستم اما به اتکای شما می خواهم صحنه را تغییر دهم و رئیس جمهور خوبی برای همه ایرانی ها باشم. 

کد خبر 608113

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha