رئیس دولت اصلاحات در پیامی خطاب به مردم گفت: از مردم می خواهم با حضورشان صحنه را به نفع جمهوریت به هم بزنند.

سیدمحمد خاتمی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از خبرآنلاین،حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی در پیامی ویدیویی خطاب به مردم بزرگ ایران گفت: از مردم میخواهم با حضورشان صحنه را به نفع جمهوریت بهم بزنند.

او افزود: امیدوارم مردم ما همت کنند و به عرصه بیایند و رای بدهند. ( من درباره نامزدها صحبت نمی کنم که شایسته هستند یا نه) اما مردم به صحنه بیایند تا آن طرحی که می خواهد یک جریانی به هر قیمتی ولو با کنار زدن مردم و تهدید کردن رأی و آزادی مردم فلان شخص و یا فلان جریان را روی کار بیاورد و تحمیل کند مقابله شود.

خاتمی ادامه داد:  این که نشد؟ کجای این مسئله جمهوریت است. اتفاقا مردم باید بیایند روی صحنه که این مسئله را بر هم بزنند. مردم به آنها بگویند شما تصمیم گرفتید و همه زمینه ها را فراهم کردید که یک چیزی به مردم تحمیل شود ما ممکن است ایده آل خودمان را نداشته باشیم اما این وضعیت را برهم میزنیم.

خاتمی اضافه کرد: حضور مردم در صحنه به هر صورت و هر طریقی که باشد مهم است و اینکه جریانی می خواهد صندوق رأی را از کارایی بیندازد یا به جهت دیگر منحرف کند  حداقل این است که ما نگذاریم چنین اتفاقی رخ دهد.

او بیان کرد: امیدواریم مردم ما در انتخابات شرکت کنند و از جمله به شوراهای ما رأی بدهند و این انسجام و اتحادی که در شورای شهر تهران به عنوان یک لیست که توسط یک جریان به وجود می آید خودش یک امتیاز است. امیدوارم مردم هم احساس مسئولیت بکنند و به صحنه بیایند.

کد خبر 608061

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha