دیدار تیم فوتبال ایران و عراق فردا (سه‌شنبه، ۲۵ خرداد) ساعت ۲۱ به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

تیم ملی فوتبال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا تیم ملی فوتبال ایران پس از برد ۱۰ بر صفر مقابل کامبوج (جمعه ۲۱ خرداد)، باید سراغ تیم ملی عراق برود. تیم‌های فوتبال ایران و عراق در قالب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، فردا ساعت ۲۱:۰۰ به مصاف هم می‌روند. این بازی مستقیم از شبکه سه سیما پخش می شود.

دیدار تیم فوتبال ایران و عراق در قالب برنامه فوتبال برتر با اجرای محمدرضا احمدی و گزارش پیمان یوسفی پخش می شود.

تیم ملی فوتبال ایران باید به مصاف عراق برود تا تکلیف صدرنشین گروه سوم و تیمی که مستقیما راهی مرحله بعدی انتخابی جام جهانی می‌شود، مشخص شود. 

تیم ملی فوتبال ایران پس از برد ۱۰ بر صفر مقابل کامبوج، این بار باید سراغ تیم ملی عراق برود.

 دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار ایران و عراق اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و جو تیم ما خیلی عالی است، ما هر چه داریم خواهیم گذاشت  تا در این بازی آخر با دست پر خارج شویم. برای بازیکنان و مربی عراق احترام زیادی قائل هستییم. آنها مربی خوبی دارند و در مجموع تیم قابل احترامی هستند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص اینکه در روزهای اخیر تمرینات تیم ملی بسیار شاداب برگزار شده است و اینکه طی روزهای اخیر صحبت‌هایی مبنی بر اینکه برخی بازیکنان عراق در بازی فردا حضور ندارند، عنوان کرد: ما از ترکیب تیم ملی عراق اطلاعات کاملی نداریم. همیشه وقتی یک بازیکن بازی می‌کند معنی‌اش این است که یک بازیکن دیگر باید بیرون بنشیند. مطمئنا ترکیب عراق مقابل تیم ما بهترین ترکیبی است که آنها استفاده خواهند کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا روشن ایرماتوف ازبکستانی را برای داوری این بازی حساس انتخاب کرده است.

کد خبر 607569

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha