سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
۰ نفر

بازیکن سابق تیم ملی و پیشکسوت فوتبال از شرایط تیم ملی در آستانه بازی با عراق صحبت کرد.

حسین کعبی

به گزارش همشهری‌آنلاین، حسین کعبی با نزدیک به ۱۰۰ بازی ملی در آستانه بازی حساس ایران و عراق، اعتقاد دارد طارمی و آزمون می‌توانند برگ برنده ما در این بازی باشند، به شرطی که عراق را دست‌کم نگیریم.

فقط باید ببریم

بازی با کامبوج دستگرمی بود و مسابقه ما با عراق خیلی با این بازی تفاوت دارد. امشب بازی سختی داریم و برای اینکه بدون اما و اگر به مرحله بعد صعود کنیم باید در این مسابقه پیروز شویم. تساوی هم شرایط‌مان را سخت می‌کند.

طارمی باید استراحت می‌کرد

خوشبختانه عراق تیمی است که فوتبال بازی می‌کند. این تیم شرایط و بازیکنان خوبی دارد ولی ما هم ایران هستیم و به‌خصوص در خط حمله بازیکنان بسیار آماده‌ای داریم. گرچه من معتقدم اسکوچیچ باید در بازی با کامبوج به مهدی طارمی استراحت می‌داد. برای اینکه طارمی از لیگ پرتغال مستقیم آمده بود و ۲ بازی سنگین هم مقابل هنگ‌کنگ و بحرین انجام داده بود. بهترین تصمیم این بود که او استراحت کند.

سردار و طارمی گره‌گشا می‌شوند

خوشبختانه با نتایجی که تیم‌ملی در بازی‌های گذشته کسب کرده شرایط روحی ملی‌پوشان بهتر شده و آماده بازی با عراق هستند. به‌نظر من طارمی و آزمون بازیکنانی هستند که می‌توانند در این بازی کار را در بیاورند و گره‌گشا باشند.

عراق دنبال حاشیه نیست

از تیم ملی عراق شناخت نسبی داریم. برخی بازیکنان این تیم مانند طارق، بشار و... سابقه بازی در ایران را دارند. اکثر بازیکنان عراق حرفه‌ای هستند و دست‌کم گرفتن آنها باعث می‌شود ضربه بزرگی بخوریم. عراقی‌ها قوی‌تر از بحرین هستند. ضمن اینکه فوتبال بازی می‌کنند و مثل بحرین دنبال حاشیه‌سازی نیستند. در کل بازی زیبایی می‌شود و امیدوارم درنهایت نتیجه به سود ما باشد.

کد خبر 607643
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha