تصویربرداری سریال نمایش خانگی «بازی انتخاب» به زودی آغاز خواهد شد.

بازی انتخاب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، «بازی انتخاب» عنوان سریالی جدید ویژه شبکه نمایش خانگی است که از سوی سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) موفق به دریافت مجوز شده و با انتخاب کامل بازیگران و عوامل به زودی مقابل دوربین خواهد رفت.

به گفته علی یاور نویسنده و کارگردان این پروژه، مذاکره با برخی از چهره‌های مطرح سینما برای حضور در این سریال انجام شده و به زودی اسامی کامل بازیگران و عوامل پشت دوربین رسانه‌ای می‌شود. ضمن اینکه در آستانه آغاز تصویربرداری از لوگوموشن این سریال که توسط بهار فنایی طراحی شده است، رونمایی شد.

«بازی انتخاب» مضمونی معمایی و عاشقانه دارد و نگارش فیلمنامه آن بر عهده علی یاور بوده است. این نویسنده و کارگردان سال گذشته نیز فیلم سینمایی «سم‌پاشی» را با حضور برخی از بازیگران شناخته شده مقابل دوربین برد که در حال حاضر این فیلم در نوبت اکران قرار دارد. وی در مقام تهیه‌کننده، فیلم «مشمشه» را نیز در اکران آنلاین در حال نمایش دارد که در چند جشنواره بین‌المللی حضور یافته است.

برخی از عواملی که تاکنون حضورشان در «بازی انتخاب» قطعی شده عبارتند از دستیار کارگردان: نرجس ابراهیمی، برنامه‌ریز: رضا شریفی، مدیر تصویربرداری: محسن فلاحی، مدیر صدابرداری: امیر پرتوزاده، طراح گریم: احسان روناسی، طراح صحنه و لباس: امیر بنایی، مدیر تولید: حمید احمدی و مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد.

کد خبر 607557

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha