کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم دارد تا مسابقات دور نهایی مقدماتی جام جهانی را به صورت متمرکز برگزار کند.

مقدماتی

به گزارش همشهری آنلاین  نشریه «الاتحاد» امارات خبر داد کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال بررسی است تا مسابقات مرحله سوم یا نهایی انتخابی جام جهانی 2022 را به صورت متمرکز برگزار کند.

بعد از اتمام مسابقات مرحله دوم انتخابی جام جهانی 12 تیم راه یافته به مرحله نهایی مشخص می شود تا در دو گروه 6 تیمی باهم رقابت کنند. قرعه کشی مرحله نهایی مسابقات در تاریخ 3 تیر برگزار می شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد داده مسابقات نهایی در 3  یا 2 مرحله برگزار شود. در صورت برگزاری مسابقات به صورت 3 مرحله به این شکل می شود که  قسمت اول و دوم بازی ها در هر کدام 4 مسابقه برگزار خواهد شد و در مرحله آخر دو بازی برگزار می شود.

در صورت برگزاری مسابقات در دو مرحله به این شکل می شود که در مرحله اول بازی های رفت و در مرحله دوم بازی های برگشت برگزار خواهد شد. فیفا درحال بررسی پیشنهادهای ارائه شده است.

این در حالی است که ایران در دور اول موفق نشد میزبانی مسابقات را از  آن خود کند و در دور بعدی در صورت صعود تیم ملی با توجه به حضور تیم هایی مانند کره، ژاپن، استرالیا، امارات و عربستان احتمال اینکه ایران یکی از میزبانان متمرکز این مسابقات باشد بسیار اندک است.

کد خبر 607195

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha