عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: لیست نامزدها در فرمانداری تهران در فاصله غروب تا صبح تغییر کرده و مشخص نیست چه اتفاقی برای آن ها رخ داده است.

نژادبهرام

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، زهرا نژاد بهرام در جلسه صبح امروز شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود گفت: تذکر من در خصوص تصویب لایحه هیئت وزیران درباره شورایاران است. به دلیل شکایت سازمان بازرسی و رأی دیوان عدالت اداری مبنی بر لغو کلیه مصوبات انتخابات شورایاری‌ها که منجر به توقف آنها در دوره بعدی شد، در اقدامی هوشمندانه دولت لایحه‌ای تهیه کرد که بر اساس آن موضوعیت و انتخابات آنها در دستورکار وزارت کشور قرار گیرد.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر عنوان کرد: این امر در شرایطی انجام شد که بسیاری از نمایندگان مجلس از ضرورت فعالیت شورایاری‌ها مطلع بودند.

وی با بیان تذکر دیگری خطاب به وزارت کشور گفت: وزارت کشور طی رد صلاحیت‌های گسترده و کم توجهی به سوابق و تحصیلات افراد رد صلاحیت شده، نسبت به انتشار اسامی لیست‌ها کوتاهی کرده است. در آخرین لحظات که لیست هیئت نظارت به فرمانداری تهران ارسال شده اسامی اینجانب زهرا نژاد بهرام و آقای بشیر نظری در لیست وجود داشته است اما پس از انتشار لیست، نام ما دو اعضا حذف می‌شود.

نژاد بهرام تاکید کرد: لذا از وزارت کشور می‌خواهم که نسبت به این امر رسیدگی کند و در پاسخی جدی درباره اینکه در فرمانداری تهران به فاصله غروب تا صبح فردا برای لیست‌ها چه اتفاقی رخ داده است، پاسخگو باشند.

کد خبر 607162

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha