سرپرست شرکت توزیع نیروی برق مازندران از کشف و ضبط ۲۰۲ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز از ابتدای سال جاری خبر داد. 

ماینر

سید کاظم حسینی کارنامی با بیان این که به کارگیری غیرمجاز دستگاه‌های ماینر برای استخراج رمزارز ظرف یک سال اخیر خساراتی را به شبکه توزیع استان وارد کرد، به همشهری آنلاین، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰۲ دستگاه ماینر غیرمجاز از ۲۱ مرکز غیرقانونی استخراج رمزارز توسط همکاران و مسئولین تست و بازرسی استان و امورهای توزیع برق با هماهنگی مسئولین قضایی و با همکاری ماموران انتظامی در نقاط مختلف مازندران کشف و ضبط شد که مبلغی بیش از ۴ میلیارد ریال بهای انرژی بابت جریمه این دسته از مشرکین صادر شده است.

وی افزود: سال گذشته با وجود تمام مشکلات اقتصادی نزدیک به ۱۸ هزار کنتور معیوب در شبکه مشترکان زیر پوشش این شرکت تعویض شد که حاصل این اقدام افزایش فروش ۱۴ میلیون کیلووات ساعت انرژی به مجموع فروش انرژی شرکت بود.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق مازندران خاطرنشان کرد: به منظور مقابله با پدیده شوم برق‌ غیرمجاز و با استفاده از روش‌های مختلف کنترل مصارف مشترکان، ۸۵۳ مشترک دارای تخلف در استفاده از انرژی برق شناسایی و مطابق دستورالعمل‌های موجود با آنها برخورد صورت گرفت.

حسینی کارنامی خاطرنشان کرد: با وجود ارائه دستورالعمل واگذاری انشعاب برق به صورت قانونی برای این دسته از مشترکان متاسفانه برخی افراد سودجو به صورت غیرقانونی اقدام به فعالیت دراین زمینه می‌کنند که باعث افزایش مصرف و بروز مشکلات فراوان در کنترل بار مشترکان و در شرایط بحرانی بروز خاموشی‌های ناخواسته می‌شود. به همین منظور این شرکت طی قرادادی اقدام به انجام فرآیند شناسایی این دسته از افراد با جدیدترین روش‌ها در حوزه داده کاوی کرده است.

کد خبر 606869

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha