تیم ملی والیبال ایران در هشتمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ مقابل صربستان قرار گرفت و نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

والیبال

به گزارش همشهری‌آنلاین تیم ملی والیبال ایران به فاصله چند ساعت بعد از رویارویی با آمریکا به مصاف صربستان رفت و در یک بازی نزدیک با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خود تا نوار پیروزی های شاگردان آلکنو قطع شود.

ایران در حالی مقابل صربستان صف آرایی کرد که در هفت بازی گذشته به پنج پیروزی دست یافته بود. ملی پوشان ایران در بازی اول و دوم مقابل ژاپن و روسیه تن به شکست داده اما در بازی سوم تا هفتم  مقابل هلند، کانادا، ایتالیا، بلغارستان و آمریکا به پیروزی رسیدند.  

ولادیمیر آلکنو برای شروع این مسابقه از محمدطاهر وادی، رضا عابدینی، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، علی شفیعی، بردیا سعادت و محمدرضا حضرت‌پور استفاده کرد. ایران موفق شد ست اول و ست سوم را با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ و ۲۸ بر ۲۶ با پیروزی پشت سر بگذارد.  در حالی صربستان هم ست دوم و چهارم را با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۲۲ به نفع خود به پایان رساند تا در نهایت کار به ست پنجم بکشد.

در این ست شاگردان کواچ که از روحیه بهتری برخوردار بودند و البته  تجربه بیشتری داشتند موفق شدند تا در نهایت  ۱۵ بر ۸ ایران را شکست دهند تا در مجموع برنده این دیدار باشند.

کد خبر 606676

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha