چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
۰ نفر

ایوانکا ترامپ و همسرش جراد کوشنر، پس از چهار سال حضور در واشنگتن دی‌سی، حالا در میامی زندگی می‌کنند.

ایوانکا ترامپ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فاکس‌نیوز، ایوانکا ترامپ پس از چهار سال حضور در واشنگتن دی‌سی و خدمت در دولت ترامپ، زندگی خود را به همراه همسرش جراد کوشنر و فرزندانش در فلوریدا می‌گذراند و اکنون تمام توجه خود را روی خانواده‌اش متمرکز کرده است. 

منابع آگاه به فاکس‌نیوز گفتند ایوانکا ترامپ، که به عنوان مشاور ارشد در دولت پدرش خدمت می‌کرد، به همراه همسرش این هفته در حال قدم زدن با سگ خود در میامی بود.

خانه این زوج در میامی ۳۱.۸ میلیون دلار قیمت دارد. البته آنها هنوز صاحب آپارتمان خود در شهر نیویورک هستند و قصد فروش آن را ندارند.

جراد و ایوانکا چهار سال گذشته را با سه بچه خود در محله معتبر کالوراما دی‌سی گذرانده بودند، در خانه‌ای که ماهیانه ۱۵۰۰۰ دلار اجاره‌اش بود و متعلق به یک شرکت تابعه از خانواده میلیاردر شیلیایی بود.

همچنین گفته شده کوشنر، که او نیز در کاخ سفید خدمت می‌کرد، در حال نوشتن کتاب است.

ماه گذشته، کوشنر پس از کار در دولت ترامپ در زمینه توافق‌نامه ابراهیم، موسسه غیرانتفاعی صلح توافق‌نامه ابراهیم را راه‌اندازی کرد. این توافق‌ به عنوان یک توافق‌نامه صلح تاریخی بین اسرائیل و امارات متحده عربی برای عادی‌سازی روابط و ایجاد توافقات دوجانبه در مورد سرمایه‌گذاری، گردشگری، پروازهای مستقیم، امنیت، ارتباطات از راه دور، فناوری، انرژی، مراقبت‌های بهداشتی، فرهنگ، محیط زیست، ایجاد سفارت‌های متقابل و سایر زمینه‌های سود متقابل اعلام شد.

اما حتی در حالی که کوشنر به کار در مورد سیاست‌های دوران ترامپ در خارج از دولت ادامه می‌دهد، نیویورک‌تایمز گزارش داد که او خواهان یک رابطه ساده‌تر با رئیس‌جمهور سابق، ترامپ است.

با این حال یک منبع آشنا به فاکس‌نیوز گفت که کوشنر همچنان نزدیک به ترامپ مانده است و با پدر همسرش مرتباً صحبت می‌کند.

کد خبر 606378

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha