مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش پراکنده و وزش باد شدید در برخی مناطق کشور طی پنج روز آینده خبر داد.

بارندگی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی پنج روز آینده در برخی نقاط استان‌های ساحلی خزر بارش پراکنده باران و طی ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان‌ اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات شمالی استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، خراسان شمالی، خراسان رضوی، ارتفاعات استان‌های کرمان، هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: از اواخر وقت امروز (۱۶ خرداد) و طی فردا (۱۷ خرداد) طی برخی ساعات در استان‌های تهران، البرز و سمنان وزش باد ‌نسبتا شدید دور از انتظار نیست.

به گفته ضیاییان، خلیج‌فارس و شرق دریای عمان تا پایان هفته و دریای خزر از ظهر امروز تا آخر وقت فردا (۱۶ تا ۱۷ خرداد) مواج خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده تصریح کرد: استان تهران فردا (۱۷ خرداد) صاف، در بعضی ساعات همراه با وزش باد شدید و با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و طی روز سه‌شنبه (۱۸ خرداد) نیز صاف همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
 

کد خبر 605691

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha