مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
۰ نفر

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان نبود مدیریت واحد در مرز باشماق را بسترساز انواع قاچاق و تخلف دانست و افزود: نامناسب بودن وضعیت ساختمان‌ها و محیط فیزیکی گمرک در کنار نبود مدیریت واحد، بستر ساز بروز مشکلاتی چون قاچاق در این مرز شده است.

مرزباشماق

"بهادر اسدی" در گفت و گو با همشهری آنلاین با تاکید بر تشدید نظارتها بر عملکرد نیروهای مرز باشماق، افزود: وضعیت زیرساخت‌های گمرکی در باشماق نامناسب است.  

وی با اشاره به اهمیت تغییر روش‌های مدیریتی در این مرز، افزود: حجم بالایی از مبادلات مرزی کشور از گمرک مرزی باشماق صورت می‌گیرد.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان گفت: نامناسب بودن وضعیت ساختمان‌ها و محیط فیزیکی گمرک در کنار نبود مدیریت واحد، بسترساز بروز انواع تخلفات و جرائم در گمرک شده است و این موضوع در قالب قاچاق انواع کالاها ضربه‌ای به اقتصاد کشور و استان وارد می‌کند.   

وی اضافه کرد: مدیران استان به ویژه مدیر کل گمرک استان باید به این موضوع واقف باشند چراکه اکتفا به وضعیت موجود برازنده نظام جمهوری اسلامی و مردم استان نیست. چنین شرایطی زمینه ساز فساد و جرم خواهد بود.   

اسدی بر تخصیص بودجه لازم برای اجرای طرح ساماندهی و توسعه گمرک مرزی باشماق تاکید کرد و افزود: یکی از مسئولیت‌های مهم مدیران استان باید ساماندهی و توسعه گمرگ باشد.

کد خبر 605424
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha