مدیرکل کمرگات کردستان گفت: فعالیت‌ها و مبادلات تجاری در مرز باشماق به مناسبت فرا رسیدن عید فطر یک‌شنبه چهارم خرداد و در بازارچه سیرانبند بانه تا روز سه‌شنبه ۶ خرداد بنابر پیشنهاد طرف عراقی تعطیل است.

باشماق

به گزارش همشهری‌آنلاین، بختیار رحمانی‌پور شنبه سوم خرداد در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به این‌که هیچ کدام از پایانه‌های مرزی استان از سوی جمهوری اسلامی ایران در این ایام تعطیل نیست، اظهار داشت: مبادلات تجاری در مرز باشماق روز یکشنبه به مناسبت عید سعید فطر از سوی طرف عراقی تعطیل است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت مرز باشماق از روز دوشنبه هفته جاری از سرگرفته می‌شود، اضافه کرد: فعالیت در بازارچه سیرانبند بانه هم به درخواست طرف عراقی تا روز سه‌شنبه ششم خرداد ماه سال جاری تعطیل است.

مدیرکل گمرکات کردستان یادآور شد: گمرکات استان کردستان با شعبه‌های فعال در سنندج، باشماق مریوان، سیرانبند بانه به فعالان اقتصادی خدمات گمرکی ارائه می کند.

رحمانی‌پور با اشاره به اینکه گمرک سیرانبند و باشماق از مرزهای گمرکی فعال رسمی و بین‌المللی استان هستند، افزود: گمرک مریوان در زمینه ترانزیت، صادرات، امور مسافری و مقدار قابل توجهی در بخش واردات فعال است.

کد خبر 514366

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha