مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
۰ نفر

رئیس اورژانس تهران گفت: در حادثه آتش‌سوزی پالایشگاه تهران ۱۱ نفر دچار مصدومیت شدند.

پالایشگاه تهران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پیمان صابریان رئیس  اورژانس تهران اظهار کرد: بر اثر وقوع حرق در پالایشگاه جنوب تهران ۱۱ نفر  مصدوم شدند که بیشتر آنها از آتش‌نشان‌ها بوده‌اند.

او گفت: ۳ نفر از مصدومان حادثه به بیمارستان پارس و یک نفر به بیمارستان شهدای هفتم تیر انتقال یافتند و ۷ نفر هم در محل درمان شدند.

صابریان گفت: بر اثر وقوع این حادثه ۱۰ دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۳ دستگاه موتورلانس به محل حریق اعزام شدند و آنجا حضور دارند.

پالایشگاه تندگویان در جنوب شهر تهران عصر دیروز (۱۲ خرداد) به دلیل نشتی یکی از مخازن ضایعات نفتی دچار آتش‌سوزی شد و آتش هنوز به طور کامل مهار نشده است. شعله‌های آتش و دود آن عصر دیروز از مناطق شمالی تهران هم قابل دیدن بود.

به گفته مسئولان پالایشگاه، یکی از مخازن ذخیره‌سازی گازوئیل پالایشگاه نفت تهران دچار آتش‌سوزی شد که دلایل این حادثه از سوی مدیران ذی‌ربط و گروه‌های بازرسی در حال بررسی است. این حادثه تلفات جانی نداشته و گروه عملیات اطفای حریق در حال مهار آتش هستند. در این میان تلاش زیادی در دست انجام است تا آتش به مخازن دیگر سرایت نکند.

کد خبر 605411

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha