مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
۰ نفر

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از کاهش میزان سفرها در روز اول اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی با توجه به تعطیلات پیش رو خبر داد و از هموطنان به‌دلیل توجه به دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا تشکر کرد.

محدودیت سفر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ احمد شیرانی اظهار کرد: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت و ممنوعیت سفرهای بین استانی در تمامی گروه‌های رنگبندی قرمز، نارنجی و زرد از ساعت ۱۲ روز گذشته آغاز شد و این طرح تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه مورخه ۱۴۰۰/۰۳/۱۷ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ممنوعیت خروج خودروها با پلاک بومی از شهرهای گروه قرمز و نارنجی و ورود خودروهای با پلاک غیربومی کماکان به این شهرها ادامه دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: کنترل و ثبت تخلفات ترددهای غیرمجاز توسط دوربین‌های ثبت تخلف در شهرها و جاده‌ها و همچنین تیم‌های استقراری و گشتی پلیس راهور صورت می‌گیرد.

شیرانی خاطرنشان کرد: بررسی وضعیت ترافیک جاده‌ای در روز اول اجرای طرح بیانگر کاهش میزان سفر و ترددها و نشان از همکاری هموطنان عزیز در اجرای این طرح و عمل به توصیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر پرهیز از سفر دارد و به همین دلیل از همراهی مردم فهیم کشورمان سپاسگزاریم.

وی گفت: امیدواریم در اجرای این طرح بتوانیم با همکاری مردم نسبت به جلوگیری از شیوع و گسترش این بیماری اقدام و با کاهش روند بیماری نیز خدمتی به کادر فداکار درمان کشور ایفا کنیم.

کد خبر 605354

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha