استاندار تهران گفت: در شرایط کرونا هزینه تامین برق بیمارستان‌ها برای دستگاه اکسیژن‌ساز ضروری است و باید همه تدبیر و کمک کنیم تا مساله مدیریت شود.

انوشیروان محسنی بندپی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل با اشاره به اینکه تامین برق در ایام پیش رو اهمیت زیادی دارد، تصریح کرد: فعالیت رمزارزها تا پایان شهریور در کشور تعطیل می‌شود که بیشتر آنها در استان تهران فعالند. همچنین در زمینه صنعت نیازمند تدابیر خاصی هستیم.

استاندار تهران در ادامه صحبتش به انتخابات ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: در استان تهران میزان جمعیت رای‌دهنده با ۱۳ استان برابری می‌کند و سرریز همه ناهنجاری‌ها را در تهران داریم. حضور یک و نیم میلیون اتباع و افزایش سالانه ۲۰۰ هزار نفر به جمعیت استان به سبب مهاجرت، شرایط تهران را خاص و ویژه کرده است و از این رو نگاه به مسائل استان باید همه‌جانبه باشد.

محسنی بندپی با اشاره به لزوم توجه به پدافند غیرعامل، از تسریع در تدوین طرح پدافند غیرعامل استان تهران خبر داد و گفت: پدافند غیرعامل اهمیت خاصی پیدا کرده و هر کشوری که به آن نپردازد غفلتی جبران‌ناپذیر و نابخشودنی است چراکه پدافند غیرعامل در ابعاد مختلف اعم از خنثی کردن توطئه بیگانگان و هم در تامین امنیت و رضایت‌مندی افراد جامعه نقش موثری دارد.

وی ادامه داد: تقویت همه ابعاد پدافند غیرعامل به صورت جامع، علمی و تخصصی ضروری است که این مهم در استان تهران مورد توجه است.

استاندار تهران گفت: طرح جامع پدافند غیرعامل استان تهران در زمینه انتخاب مشاور متخصص با موانعی همراه بود که اکنون این آمادگی وجود دارد این طرح تهیه و به سرانجام برسد.

کد خبر 604976

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha