یکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
۰ نفر

بعد از دو شکست متوالی برابر ژاپن و روسیه شاگردان آلنکو موفق به شکست هلند شدند.

والیبال

به گزارش همشهری آنلاین، تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ به مصاف هلند رفت که این مسابقه با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیازهای ۱۸-۲۵، ۲۳-۲۵ و ۳۰-۲۸ به سود ایران تمام شد. به این ترتیب آلکنو نخستین پیروزی رسمی خود را با تیم ایران به دست آورد.

ولادیمیر آلکنو برای این مسابقه از محمدطاهر وادی، سیدمحمد موسوی، امیرحسین اسفندیار، میثم صالحی، علی‌اصغر مجرد، صابر کاظمی و محمدرضا حضرت‌پور استفاده کرد.

آلکنو پیش از شروع بازی به دلیل گلودرد میلاد عبادی‌پور و درد شانه امیر غفور، تصمیم گرفت به این دو بازیکن استراحت بدهد و مرتضی شریفی و بردیا سعادت جایگزین شدند. بازگشت سعید معروف و محمدرضا حضرت‌پور نیز، خبر خوبی برای کادر فنی و علاقه‌مندان به والیبال بود.

ولادیمیر آلکنو، سرمربی روس تیم ملی ایران، برای شروع این بازی و پس از ۲ شکست مقابل ژاپن و روسیه از امیرحسین اسفندیار، میثم صالحی، علی‌اصغر مجرد، محمد موسوی، محمد وادی، صابر کاظمی و آرمان صالحی (لیبرو) استفاده کرد.

هلند این بازی را بدون نیمیر عبدالعزیز، ماشین امتیازگیری خود آغاز کرد که شاید همچنان از بازی ۵ سته روز گذشته مقابل ژاپن خسته بود اما در اواسط ست نخست، همزمان با ورود سعید معروف به زمین ایران، وارد بازی شد.

کد خبر 604467

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha