سه‌شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۸۷ - ۰۴:۵۸
۰ نفر

گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در کنفرانس مطبوعاتی خود با اشاره به اینکه مهدی تاج، مدیر تیم‌های ملی هیچ دخالتی در مسائل فنی تیم ملی ندارد، گفت: «تاج هیچ‌گاه در مسائل فنی تیم ملی دخالت نکرده است.»

 به گزارش ایرنا، دایی تاکید کرد: «همه ما برای موفقیت تیم ملی تلاش می‌کنیم اما هیچ‌گاه از جایگاه‌مان دور نمی‌شویم. هیچکس در تیم ملی فوتبال ایران به من نمی‌گوید که چه کسی بیاید و چه کسی نیاید، تصمیم گیرنده اول و آخر تیم ملی خودم هستم.» علی دایی گفت: «من مخلص انتقاد از سوی خبرنگاران هم هستم اما اجازه نمی‌دهم این انتقادها در روند تصمیم‌سازی من تاثیرگذار باشد.» وی افزود: «قبول دارم علی دایی شدن من نیز به قلم خبرنگاران بوده اما نمی‌توانم شما را با هر آنچه که در فکر من است، همسو کنم.

انتقادهای سازنده را می‌پذیرم و اجرا می‌کنم اما تا جایی که به هدف بزرگ من   لطمه نزند.» سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد:«من مدیون هواداران استقلال و پرسپولیس هستم اما برای آنها استثنا قائل نیستم. اگر تیم ملی موفق عمل می کند و همیشه در ورزشگاه ها تشویق می شود به دلیل حضور این دو باشگاه است و نمی شود آنها را از قاعده های قانونی مستثنی کرد.»

وی ابراز امیدواری کرد که هواداران این دو باشگاه شرایط وی و تیم ملی را درک کنند تا تیم ملی هم موفق شود.دایی در خصوص انتقادهای وارده از سوی سرمربی تیم استقلال تهران گفت:« بهتر است که امیر قلعه نویی کمی واقع گرا باشد زیرا استقلال ملک شخصی وی نیست. پس از برد هفته اول اعلام کردند که مزد 12 کیلومتر دویدن را گرفتیم حال چه شده که این 12 کیلومتر از بین رفته و ندادن بازیکن دلیل باخت شده است؟»  وی تصریح کرد: «استقلال تیمی بزرگ است که متعلق به حجازی ها، حاجیلوها و پورحیدری ها است و متعلق به یک نفر نیست.»

کد خبر 60420

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز