فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در گفت‌وگو با یک شبکه یمنی تأکید کرد که تهدیدات رژیم صهیونیستی چیزی جز پرت و پلا نیست.

سردار حاجی‌زاده: سرنگونی پهپاد آمریکایی سایه جنگ را برطرف کرد

به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از فارس، سردار سرتیپ «امیر علی حاجی زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، امروز (شنبه)، در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه یمنی «المسیره» تهدیدات رژیم صهیونیستی را پرت و پلا خواند.

بر اساس این گزارش، سرتیپ حاجی زاده تأکید کرد:‌ «سخنان رژیم صهیونیستی و تهدیدات آن ها چیزی جز پرت و پلا نیست چراکه نوار محاصره‌شده غزه شکست سختی را به این رژیم تحمیل کرد».

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ادامه داد: «رژیم صهیونیستی از موشک‌ها و راکت‌های مردم فلسطین که خودشان آن‌ها را از لوله‌های فاضلاب ساختند، شکست خورد».

سردار حاجی زاده اضافه کرد: «رژیم صهیونیستی باید بار و بندیل خود را ببندد و در آمریکا، آلاسکا یا اروپا به دنبال محلی برای زندگی باشد».

وی در پایان تأکید کرد: «رژیم صهیونیستی شکننده است و تهدیدات موساد و گزینه جنگ علیه ایران- به‌ویژه پس از ناتوانی آن‌ها در برابر مقاومت فلسطین- تنها یک پرت و پلاست».

این هشدار پس از اظهارات اخیر برخی مقامات رژیم صهیونیستی از جمله «الی کوهن» وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی است که اخیرا در گفت‌وگو با شبکه سعودی «العربیه» مدعی شده بود که تل‌آویو به ایران اجازه دست‌یابی به سلاح هسته ای را نخواهد داد.

سردار شکارچی: رژیم صهیونیستی تهدید می‌کند چون می‌داند رو به افول است
 

همچنین سخنگوی ارشد نیروهای مسلح  هم در این باره تأکید کرد که رژیم صهیونیستی پس از شکست‌های پی‌درپی که متحمل آن شد، تهدید می‌کند چون می‌داند رو به افول است. سردار سرتیپ «ابوالفضل شکارچی» سخنگوی ارشد نیروهای مسلح،‌ امروز (شنبه)، در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه یمنی «المسیره» بر نزدیک بودن زمان افول رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

واکنش تند سرداران سپاه پاسداران به تهدیدات اسرائیل | گزینه جنگ علیه ایران تنها یک پرت و پلاست

بر اساس گزارش المسیره، سردار شکارچی در این خصوص گفت: «موساد صهیونیستی می‌گوید که اولویتش ایران است و رژیم صهیونیستی تهدید می‌کند چون می‌داند پس از شکست‌های پی‌درپی رو به افول و ضعف است». 

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ادامه داد:‌ «تهدیدات دشمن و موساد علیه ایران در واقعیت ارزشی ندارد زیرا دشمن اکنون درد می‌کشد و زمان آن فرا رسیده که فروپاشی رژیمش را بپذیرد».

وی اضافه کرد: «متأسفانه برخی از کشورهای مرتجع در منطقه مثل عربستان سعودی، بحرین، امارات به‌رغم اختلاف نظر مردمانشان در خصوص رژیم صهیونیستی، با این رژیم برای حفظ عرش خود همکاری دارند؛ اما آن‌ها در پایان سقوط خواهند کرد».

این هشدار پس از اظهارات اخیر برخی مقامات رژیم صهیونیستی از جمله «الی کوهن» وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی است که اخیرا در گفت‌وگو با شبکه سعودی «العربیه» مدعی شده بود که تل‌آویو به ایران اجازه دست‌یابی به سلاح هسته ای را نخواهد داد.

کد خبر 604150

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha