مقابله با پیری و عوارض ناشی از آن مثل چین و چروک پوست کاری دشوار است؛ با اینکه داشتن روتین مراقبتی از پوست ممکن است این علائم را به تعویق بیندازد اما به هر حال می‌رسد زمانی که علامت‌های پیری در پوست ظاهر شوند و آنجاست که انسان سعی می‌کند با استفاده از راه‌های مختلف، شادابی و نشاط را به پوست خود بازگرداند.

image-20210529114327-1.jpeg

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، یکی از موثرترین روش های جوانسازی پوست استفاده از دستگاه آراف فرکشنال یا آر اف میکرونیدلینگ می باشد که در این تکنیک ها دیگر از امواج مضر نوری استفاده نشده و امواج آراف فرکشنال جایگزین شده استو در این روش ها اپیدرم پوست آسیبی ندیده و حرارت دستگاه فقط در قسمت عمقی پوست اثر می گذارد. دستگاه آراف یکی از بهترین و بی خطر ترین راهها برای جوانسازی پوست می باشد که نسبت به دستگاهها و روش های دیگر ۳ برابر تاثیر گذاری بیشتری را دارد! اما آیا این دستگاه برای همه افراد قابل استفاده است؟ عوارض آن چیست؟ نحوه کار با آن چگونه است؟ با ما همراه باشید...!

کاربرد دستگاه آر اف چیست و چه مزایایی دارد؟

آر اف مخفف عبارت «رادیو فرکانسی» است؛ رادیو فرکانسی امواجی رادیویی کاملا ایمن و قدرتمند هستند که کاربردهای بسیار زیادی در زندگی ما دارند؛ از پزشکی و زیبایی گرفته تا مهندسی و استفاده‌های روزمره. استفاده از  آراف برای جوانسازی پوست و زیبایی از طریق ایجاد حرارت در سطح زیرین پوست که اصطلاحا درم (DERM) نامیده می شود و مسئولیت کلاژن سازی پوست را به عهده دارد، سبب رسیدن به نتیجه دلخواه می شود! زمانی که حرارت مناسب لایه های درم را تحریک می کند این حرارت در اپیدرم پراکنده شده و امکان ترمیم سریع لایه سطحی پوست را موجب می شود. مزایای درمان با آر اف نسبت به سایر روش های مشابه قابل توجه و حائز اهمیت است؛ از جمله اینکه یک روش آسان، بدون درد و غیر جراحی است که موجب کاهش خطوط ظریف پوستی، افتادگی پوست و در کل افزایش خاصیت ارتجاعی و بافت پوست می‌شود، دستگاه آراف، باعث تحریک تولید کلاژن و الاستین و همچنین بهبود جریان خون می شود، در نتیجه این درمان هیچ گونه جای زخم و اسکار بر روی پوست نمی ماند، درمان با آر اف دوره نقاهت کوتاهی دارد، برای همه افراد و انواع رنگ پوست ها به کار برده می شود، برعکس لیزر عوارض جانبی وجود ندارد. علاوه بر موارد ذکر شده، مهم ترین موارد کاربردی دستگاه آر اف به طور خلاصه عبارت اند از:

  • درمان و یا کاهش سلولیت های موجود در بدن
  • لاغری موضعی بدن مثل شکم، پهلو، ران، بازو، سینه
  • کلاژن سازی، جوانسازی و شادابی عمومی پوست
  • از بین بردن چین و چروک های سطحی،  پف و سیاهی زیر چشم
  • برداشتن خال

نحوه کار با دستگاه آر اف چگونه است؟

توجه کنید که دستگاه آر اف معمولا در چند مدل تولید و عرضه شده است؛ آر اف مینی، آر اف خانگی و آر اف سالنی نمونه هایی از محبوب ترین و پرکاربردترین آنها هستند. نحوه کار با هر کدام از این دستگاه تا حدودی متفاوت است؛ اما به طور کلی روال مشخصی می توان برای آن مشخص کرد: ابتدا ناحیه موردنظر از سطح پوست را با کرم بی حس کننده به مدت نیم ساعت پوشش دهید، کیت سوزنی مخصوص به هر فرد را باز کرده و با وارد کردن سوزن به سطح پوست درمان را آغاز کنید، با این کار کلاژن سازی پوست تحریک شده و سبب سفت شدن پوست می شود، توجه کنید که در انتهای درمان ممکن است قرمزی و تورم روی پوست ایجاد شود که جای نگرانی نیست، این علائم پس از چند ساعت برطرف خواهند شد. پس از اتمام درمان می توان بر روی پوست از کرم های ترمیم کننده پوست استفاده کرد. نتایج حاصل از درمان عموما بین سه تا چهار هفته بعد از درمان خود را نشان می دهند.

مراقبت های لازم پس از درمان آر اف کدامند؟

  • بهتر است تا ۲۴ ساعت بعد از انجام درمان از شستن، دست زدن و ماساژ دادن نواحی موردنظر خودداری شود
  • بلافاصله پس از اتمام درمان برای بهبود التهاب پوست می توان از کمپرس سرد استفاده کرد
  • تا یک روز بعد از درمان از شنا ، سونا ، حمام آب داغ و عرق کردن زیاد خودداری شود
  • استفاده منظم از کرم ضدآفتاب بعد از درمان توصیه می شود
  • به مدت یک ماه پس از درمان در معرض نور آفتاب قرار نگیرید و سولاریم انجام ندهید
  • تا یک هفته از کرم های ترمیمی تجویز شده توسط پزشک معالج خود استفاده کنید
  • پس از استفاده از دستگاه RF تا هنگام بهبودی کامل، از کرم ها و محلول های ضدلک، ضدچروک ، لایه بردار و… استفاده نکنید

بررسی تخصصی انواع دستگاه آر اف | آر اف خانگی، آر اف سالنی و مینی آر اف

موارد منع مصرف دستگاه آراف | چه کسانی نباید آر اف کنند؟

  • افرادی که در ۶ ماه اخیر تزریق چربی، ژل، بوتاکس، پپلینگ و میکرودرم ابریژن انجام داده اند
  • افرادی که دچار مشکلات قلبی هستند
  • افرادی که در بدن خود قطعات فلزی مثل پلاتین، ترکش و یا پروتز دارند
  • افرادی که به بیماری هایی نظیر دیابت،  فشارخون کنترل نشده و یا سرطان فعال مبتلا هستند
  • بانوانی که در دوران بارداری، شیردهی و یا عادت ماهیانه هستند
  • افرادی که دچار اختلال و یا ضعف در سیستم ایمنی و داخلی بدن هستند

قیمت دستگاه آر اف و نحوه خرید

برای اطلاع از قیمت دستگاه آر اف خانگی، سالنی، مینی و سایر مدل ها می توانید به وبسایت فروشگاه شفا مراجعه کرده و با جستجوی نام محصول علاوه بر قیمت، مشخصات و اطلاعات تکمیلی آن را نیز مطالعه بفرمائید؛ علاوه بر آن می توانید با شماره های فروشگاه تماس گرفته و از مشاوره تخصصی این مجموعه به صورت رایگان بهره مند شوید. فروشگاه شفا یکی از بزرگترین و باتجربه ترین مراکز عرضه محصولات زیبایی تخصصی در کشور است که با سالها تجربه موفق به جلب رضایت تعداد زیادی از مشتریان خود شده و کارنامه موفقی برای خود ایجاد کرده است. شما می توانید برای خرید آرف مینی یا سایر محصولات از جمله لیزر قلمی، انواع ماسک ها و سرم ها با مراجعه به سایت این فروشگاه، علاوه بر اطلاع از قیمت محصول، مشخصات و ویژگی های هر کدام را مطالعه کرده و در نهایت سفارش خود را ثبت کنید. محصولات مورد نیاز شما در اسرع وقت در آدرس مورد نظر شما خواهند بود. همین حالا با فروشگاه شفا تماس بگیرید: 02166478248 – 09335104641

کد خبر 604098

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha