مجموع نظرات: ۲۵
چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
۰ نفر

انواع کابینت‌های آشپزخانه در طراحی و دیزاین آشپزخانه به شدت تاثیرگذار است. البته باید این مطلب را در نظر داشته باشیم در کنار رنگ و زیبایی، جنس کابینت‌های آشپزخانه را هم مد نظر قرار بدهیم. هر چه کیفیت کار بالاتر باشد، هزینه آن نیز بالاتر است. کابینت‌های مدرن امروزه کاربرد بیشتری یافته‌اند.

image-20210526102146-2.jpeg

امروزه زیبایی هر خانه­ای به آشپزخانه آن و به طبع زیبایی آشپزخانه به  کابینت آن بستگی دارد. دلیل آن هم ساده است زیرا علاوه بر رنگ کابینت که در زیبایی آن موثر است بایستی به کیفیت و جنس آن نیز توجه شود. هر مدل کابینتی برای همه آشپزخانه ­ها مناسب نیست. به طور کلی کابینت ­ها شامل دو نوع کلاسیک و مدرن هستند. اما نوع دیگری از دسته بندی نیز بر اساس موادی که کابینت با آن ساخته می ­شود دسته ­بندی و نام­گذاری می­ شوند.

انواع مدل کابینت آشپزخانه معمولاً بر اساس نوع موادی که کابینت با آن ساخته می­شود دسته ­بندی و نام­گذاری می ­شوند.  بر همین اساس قیمت­ های مواد مختلف جهت ساخت کابینت و کمد دیواری متفاوت است. کابینت ام دی اف،گلاس، ممبران، انزو، روکش چوب، چوبی  از انواع متفاوت آن می­باشد. از این بین کابینت ام دی اف جزو انواع کابینت ­های آشپزخانه مدرن با کیفیت بالا محسوب می­شود. در واقع ورق ­های ام دی اف دارای فشردگی بیش­تری هستند. از مزایای دیگر آن این است که نسبت به مدل ملامینه حساسیت کمتری در برابر آب نشان می­دهد. لذا برای کابینت بخش سینک ظرفشویی پیشنهاد می­شود. اما بایستی این مطلب را هم در نظر داشته باشیم که به میزان رطوبت بالا حساس است.  

انواع کابینت‌های آشپزخانه را می‌شناسید؟

کابینت ام دی اف

هزینه کابینت آشپزخانه:

هزینه ساخت و نصب کابینت به دو فاکتور اصلی مواد و نحوه نصب بستگی دارد.  اگر از مواد قدیمی و ساده استفاده شود به طبع از هزینه ساخت و نصب کابینت نیزکاسته می­شود. هر چه تعداد کابینت بیش­تری نصب شود هزینه بالاتری خواهد داشت. البته لازم به ذکر است طراحی برای منزل هزینه بیش­تری خواهند داشت. یکی از انتخاب­ های مقرون به صرفه می­تواند این باشد که به جای چوب گیلاس از چوب کاج استفاده شود.

راه دیگر کاهش هزینه خرید از نمایشگاه ­های عمده فروش می باشد. در واقع این نمایشگاه ­ها شرایطی را فراهم می سازند که هر خانواده­ای با هر سطح مالی بتوانند انتخاب مناسبی داشته باشند.  برای خرید آسان­تر انواع کابینت ­های آشپزخانه، با مراجعه به سایت پی­جو می­توان به راحتی به نمایندگی ­های فروش کابینت در شهرهای مختلف  دسترسی داشته و انتخاب مناسب ­تری داشته باشیم. با مراجعه به این سایت با فراهم نمودن شرایط دسترسی آسان به انواع نمایندگی ­ها  وقت ما صرفه جویی می شود. همچنین در سایت پی جو میتوانید لیست کاملی از دکوراسیون های داخلی شهرهای مختلف که در امر کابیت فعال هستند را بیابید مانند دکوراسیون داخلی در تهران ، دکوراسیون داخلی در شیراز و... که نمونه کار آن ها همگی درج شده است.

راه دیگر کاهش هزینه، این است که با کمک متخصصین کابینت­ های فعلی خود را به گونه­ای صیقل داده که به یک کابینت جدید تبدیل شود. البته این روش کار آسانی نخواهد بود. اگر به خوبی انجام نشود ممکن است کابینت ­ها به بدترین نوع خود تبدیل شوند.

انواع کابینت­های آشپزخانه

دکوراسیون های داخلی متخصص امر کابینت در سایت پی جو

با ورود به صفحه دکوراسیون داخلی در سایت پی جو لیست کاملی از دکوراسیون های داخلی و کابینت سازی ها درج شده شما میتوانید بهترین کابینت سازی های شهر خود را از طریق این لیست بیابید. مانند کابینت فروشی های شیراز ، اصفهان ، کرج و... که همگی از فروشگاه های معتبر بوده و میتوانند در زمینه کابینت به شما کمک بنمایند.

کد خبر 603613

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha