سعید مراغه‌چیان از نحوه بازی استقلال در مقابل صنعت نفت انتقاد کرد و پیروزی آبی‌پوشان در این دیدار را شانسی دانست.

سعید مراغه‌چیان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سعید مراغه‌چیان پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره پیروزی آبی‌پوشان پایتخت مقابل صنعت نفت آبادان در رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: به نظر من بازیکنان استقلال در این بازی سرحال نبودند و شرایط گرمای هوا تاثیر گذاشته بود. در نیمه اول دو تیم چند موقعیت خلق کردند. استقلال از سمت راست و چپ حرکت‌های خوبی داشت اما بازهم به نظر من فاصله دفاع‌ها و هافبک‌های آبی‌ها زیاد بود. در نیمه اول ما بازی متعادلی شاهد بودیم.

او ادامه داد: در نیمه دوم به نظر من گلی که قایدی زد، سالم بود و آفساید نبود و نمی‌دانم چطور این گل را آفساید اعلام کردند. در یک صحنه دیگر هم داور به نظر من اشتباه کرد. تیم صنعت نفت با وجود ۱۰ نفره بودن، دفاع خوبی داشت و اگر اشتباه دروازه‌بان نبود، این بازی به نظر من با نتیجه تساوی به پایان می‌رسید.

مراغه‌چیان افزود: به نظر من نادری در این بازی حرکت‌های خوبی داشت و روی هم رفته، فکر می‌کنم بازی تماشاگر پسندی را شاهد نبودیم و با توجه به اینکه صنعت نفت ۱۰ نفره بود، آبی‌ها تاکتیک خاصی برای گلزنی نداشتند اما روی یک اشتباه به پیروزی رسیدند و امیدوارم این تیم در بازی‌های بعدی بتواند عملکرد بهتری داشته باشد. به نظر من استقلال در این بازی شانس آورد که پیروز شد و برخی بازیکنان این تیم شایستگی حضور در این تیم را ندارند و باید یک سری ملاحظاتی انجام شود.

کد خبر 603403
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha