عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به حواشی رای بازی پیکان و سایپا و همینطور اعتراض آبی‌ها واکنش نشان داد.

استقلال

به گزارش همشهری‌آنلاین، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شب گذشته سرانجام رای بازی جنجالی پیکان با سایپا در لیگ برتر را اعلام کرد. در آن مسابقه، تیم پیکان سایپا را شکست داد اما در دقایق پایانی یک تعویض بیشتر انجام داد. کمیته انضباطی این مسابقه را بعد از شکایت باشگاه سایپا، سه بر صفر به سود این تیم اعلام کرد. اعلام این رای علاوه بر اعتراض پیکان، اعتراض باشگاه ذوب‌آهن را هم در پی داشت. مدیرعامل ذوب‌آهن که تیمش به واسطه این نتیجه در جدول سقوط کرد و جای سایپا را گرفت، حتی از پیگیری این موضوع در دادگاه عالی ورزش در صورت لزوم خبر داد.

بعد از اعلام رای بازی سایپا-پیکان، باشگاه استقلال هم با صدور اطلاعیه‌ای به این رای اعتراض کرد و نوشت: «پیش از این تیم استقلال در بازی با پیکان تجربه‌ای مشابه داشت و تیم پیکان تعویض‌های خود را در ۴ نوبت انجام داد که خلاف قانون بود و همین امر علاوه بر اینکه غیر قانونی بود، در ایجاد وقفه در بازی هم موثر بود. باشگاه استقلال صبح روز سه‌شنبه با ارائه اسناد خود به فدراسیون فوتبال، حقوق حقه خود را مجدداً در خصوص آن بازی پیگیری می‌کند.»

حسین عبداللهی، عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در واکنش به اعتراض باشگاه استقلال هم به مهر گفت: چرا استقلال همان موقع اعتراض نکرد؟ قاعدتاً برای اعتراض فرصت ۲۴ ساعته تعیین شده است و استقلال در این مهلت تعیین شده شکایتی نکرده است.

کد خبر 603362

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha