یکی از مدیران بلندپایه و تاثیرگذار کارخانه ایران خودرو اعلام کرد که تیم فوتبال پیکان در صورت عوض نشدن حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص‌ نتیجه بازی با سایپا، به احتمال فراوان از لیگ برتر کناره‌گیری خواهد کرد.

پیکان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایلنا، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روز گذشته حکم دیدار سایپا و پیکان را اعلام کرد که بر اساس این حکم، سایپا سه بر صفر برنده اعلام شد. این رای اما با مخالفت باشگاه پیکان و برخی تیم‌ها از جمله نساجی و ذوب‌آهن روبرو شده است. حتی مهدی تارتار سرمربی پیکان هم از سمت خودش کناره‌گیری کرده و پیکانی‌ها امیدوارند که این حکم در کمیته استیناف تغییر کند.  

امروز اما یکی از مدیران بلندپایه و تاثیرگذار در کارخانه ایران خودرو به این موضوع مهم اشاره کرد که اگر این حکم در کمیته استیناف تغییر نکند، پیکان به احتمال فراوان از رقابت‌های فصل جاری کناره‌گیری کرده و حتی تیم‌داری هم نخواهد کرد.

به نظر می‌رسد حکم صادر شده خیلی مسائل را در باشگاه پیکان و مجموعه ایران خودرو تحت تاثیر قرار داده و آنها تحت هر شرایطی در صدد دفاع از حق تیمشان هستند. باید دید بعد از اعتراض پیکان و رفتن این حکم به کمیته استیناف در نهایت چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. در صورت کناره‌گیری پیکان با تصمیم مستقیم کارخانه ایران‌خودرو، شرایط عجیبی در ادامه بازی‌های لیگ برتر ایجاد خواهد شد.

کد خبر 603486

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha