همشهری آنلاین: شرکت قطارهای مسافری رجا اعلام کرد: برای توسعه خدمت رسانی به هموطنان قطار مستقیم ساری - مشهد از سه‌شنبه بیست و دوم مرداد امسال به بهره برداری می‌رسد

به گزارش واحد مرکزی خبر،  پس از راه اندازی 13 قطار مستقیم از شهرهای مختلف در سراسر کشور، قطار کمربندی ساری، مشهد نیز برای خدمات رسانی به هموطنان و مشتاقان زیارت حرم حضرت امام رضا (ع) راه اندازی می‌شود.

این قطار هفته‌ای یک رام به صورت رفت و برگشت با هشت واگن 6 تخته پارس و یک واگن رستوران با ظرفیت 480 نفر، مسافران و زائران ثامن الحجج (ع)را جابجا می‌کند.

با بهره برداری این قطار، زمان مسافرت از ساری به مشهد با توجه به ویژگی‌های راه آهن شمال و کوهستانی بودن آن حدود 14 ساعت طول می‌کشد که تقریباً با مسیر جاده‌ای برابری می‌کند.

با توجه به ایمنی، آسایش خانواده‌ها و هزینه‌های پایین سفر با قطار از دیگر وسایل حمل و نقلی، بهره برداری قطارهای مستقیم همانند قطار ساری‌، مشهد از اهمیت بالایی برخوردار است.

پیش از این برای مسیر‌های اهواز‌، اراک‌، قم کاشان‌، اصفهان‌، یزد‌، کرمان‌، بندرعباس‌، تبریز‌، زنجان، قزوین، سمنان و شهرضا، قطار مستقیم به سمت مشهد مقدس راه اندازی شده است.

کد خبر 60321

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز