مدیریت بهره برداری و نگهداری از بوستان جنگلی چیتگر به مدت ۳۰ سال به منطقه ۲۲شهرداری تهران واگذار شد.

پارک چیتگر

به گزارش همشهری آنلان به نقل از پایگاه خبری شهر، مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه ۲۲ گفت: در راستای تاکید شهردار تهران در حفظ و توسعه فضای سبز و پیرو تفاهم نامه اجرای مدیریت بهره وری و نگهداری از بوستان های جنگلی در شهر تهران که فی مابین شهرداری تهران و وزارت جهاد کشاورزی در سال ۹۸ امضا شد، شهرداری منطقه ۲۲ نیز تفاهم نامه مدیریت بهره وری و نگهداری بوستان «جنگلی چیتگر» را با اداره کل منابع طبیعی استان تهران به امضاء رساند.

او افزود: طبق این تفاهم‌نامه تا ۳۰ سال آینده مدیریت بهره وری و نگهداری از این بوستان به مساحت ۸۷۰ هکتار، بر عهده مدیریت شهری منطقه۲۲ است.

رحمان زاده با بیان اینکه برای حفاظت پارک های جنگلی تلاش می کنیم، ادامه داد: فضاهای سبز منطقه۲۲ ریه‌های تنفسی شهر تهران محسوب می‌شوندکه نقش کلیدی را در بهبود کیفیت محیط زیست شهری و همچنین افزایش تعاملات شهروندان دارند که در این راستا، نهضت درختکاری در سال ۱۴۰۰ از مهمترین برنامه های ما در این بوستان می باشد.

شهردار منطقه ۲۲ این تفاهم نامه را تضمین آینده این بوستان ها به جهت توسعه، نگهداری فضاها و گردشگری برشمرد و یادآور شد: بوستان های جنگلی، ثروت ملی و واقعی کشور هستند که امیدواریم با حفظ و نگهداری صحیح آن کوشا باشیم و بتوانیم خدمات ویژه و مختلفی را به شهروندان ارائه کنیم.

کد خبر 603132

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha