سید جلال حسینی به اعتراض هواداران پرسپولیس در محل فدراسیون واکنش نشان داد.

سید جلال حسینی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ورزش سه، بعد از اعلام رای عجیب کمیته انضباطی و محرومیت‌هایی که نصیب ارکان باشگاه پرسپولیس شد، برخی هواداران این تیم با حضور در محل فدراسیون اعتراض خود را به این موضوع اعلام کردند. این مساله البته در نهایت با حواشی زیادی هم همراه شده است تا واکنش سیدجلال حسینی را در پی داشته باشد.

کاپیتان پرسپولیس که با محرومیت یک جلسه‌ای از همراهی تیمش مواجه شده در این خصوص می‌گوید: من شرمنده هواداران هستم. هم من و کل اعضای تیم قدردان محبت و لطف آنها هستیم و این وظیفه ما را سنگین‌تر کرده تا بتوانیم در ادامه فصل با انگیزه و تلاش بیشتر آنها را شاد کنیم. باید تلاش کنیم و با تمرین و تلاش و موفقیت بیشتر بتوانیم قطره‌ای از محبت آنها را جبران کنیم. طی ساعات اخیر پیام‌های دلگرم‌کننده‌ زیادی دریافت کردم و واقعا به این هواداران افتخار می‌کنم. به شخصه این قول را می‌دهم که در کنار دیگر بازیکنان و اعضای فنی و مدیریتی تیم با بالاترین حد توان در زمین برای موفقیت بجنگیم. هواداران مطمئن باشند که هیچ اتفاقی نمی‌تواند ما را از هدفی که دنبال می‌کنیم دور کند. ما جنگیدن برای گرفتن حق را در زمین دنبال خواهیم کرد. واقعا نمی‌دانم باید چه کنیم تا ذره‌ای از این لطف را جبران کنیم. دم همگی آنها گرم.

سیدجلال درباره غیبت در دیدار مقابل ذوب آهن گفت: بازی سختی مقابل ذوب آهن پیش رو داریم. تمام تمرکز ما اکنون روی موفقیت و دستیابی به سه امتیاز از این جدال خواهد بود. هر بازی برای ما حکم یک فینال را دارد و مطمئن باشید بازیکنان و کادرفنی تمام تلاش خود را خواهند داشت تا با موفقیت و سه امتیاز از اصفهان برگردند.

کاپیتان پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره جرایم در نظر گرفته شده برای این تیم گفت: ما فقط می‌خواهیم که در بحث انضباطی در خصوص تمام تیم‌ها یکسان رفتار شود و به این شکل نباشد که تبعیض شکل گیرد و این حس را هواداران داشته باشند. بیشترین فشار روی ماست اما مطمئن باشید که این اتفاقات باعث می‌شود تا ما بیشتر کنار هم باشیم و هواداران را هم کنار خودمان بیشتر از گذشته احساس کنیم.

وی در پایان گفت: باشگاه با مدیریت آقایان سمیعی و صدری در تلاش هستند تا مشکلات را برطرف کنند اما برخی مسائل در دست ما نیست. بعضی اوقات چیزی نمی‌شود و باید فقط سکوت کنیم. ما اما کنار هم هستیم و به بهترین شکل ممکن کارمان را انجام خواهیم داد و امیدوارم دو روز دیگر برابر ذوب آهن به بهترین نتیجه برای خوشحالی هواداران و موفقیت تیم دست پیدا کنیم.

کد خبر 602687

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha