یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۸۷ - ۰۷:۲۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم بسکتبال المپیک ایران با نتیجه 71 بر 49 مغلوب روسیه شد.

در مسابقه تیم‌های روسیه و ایران که به طور مستقیم از تلویزیون مرکزی چین پخش شد در کوارتر اول، بازی با نتیجه 24 بر 5 به نفع روسیه پایان یافت و در پایان کواتر دوم که نیمه نخست بازی محسوب می شود این امتیا ز به 38 بر 22 رسید.

Russia's Viktor Khryapa (R) is challenged by Iran's Mohammadsamad Nikkah during their men's preliminary round group A match at the Olympic Basketball Arena during the 2008 Beijing Olympic Games on August 10, 2008.

در کوارتر سوم بسکتبالیست های کشورمان خیلی خوب ظاهر شدند و توانستند نتیجه را به 46 بر 38 برسانند اما در کوارتر چهارم این اختلاف افزایش یافت و در نهایت مسابقه با نتیجه 71 بر 49 به نفع تیم روسیه پایان یافت.

به گزارش ایرنا، "رایکو ترومن" مربی صربستانی تیم ملی بسکتبال ایران با ابراز تاسف از متوقف شدن ملی پوشان ایرانی در برابر روس‌ها گفت: "بسکتبالیست های ایران در بازی مقابل تیم روسیه توانایی های خود را خیلی دیر بکار گرفتند."

وی اضافه کرد: "بچه‌ها در آغاز مسابقه تلاش کردند امتیازهای از دست داده را جبران کنند و خود را به حریف نزدیک کنند و این مسئله باعث شد تا در کوارترهای پایانی از حریف عقب بمانند".

کد خبر 60260

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز