یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۸۷ - ۰۷:۲۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی: در بحث استفاده از سرویس MMS تلفن همراه باید حریم خصوصی افراد رعایت شود.

محمود خسروی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که بر اساس آیین‌نامه سرویس MMS که به اپراتورهای تلفن همراه ابلاغ کردیم، آن‌ها باید آمادگی‌شان را در دو زمینه به ما اعلام کنند گفت: کسانی که به استفاده از این سرویس علاقه‌مند هستند باید آمادگی خود را در زمینه‌ی تجهیزات اعلام کنند و از طرفی یکسری فرم‌های تقاضا و اشتراک شامل تعهدات وجود دارد که خود مشترک باید در ارتباط با استفاده از این سرویس تکمیل کند. [تدوین آئین‌نامه جامع MMS]

معاون وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات با بیان این که این فرم تعهد نیست بلکه فرم تقاضا است که توسط مشترک پر می‌شود گفت: کسی که می‌خواهد از این سرویس استفاده کند باید شرایطی داشته باشد که در فرم تقاضانامه تهیه شده توسط اپراتورها آورده شده است تا از این سرویس استفاده‌ غیراخلاقی نشود. [MMS مقررات و شرایط خاص خود را می‌خواهد]

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تصریح کرد: این فرم توسط اپراتورها تهیه و به ما ارسال می‌شود و ما نیز باید آن را بررسی و تصویب کنیم البته مواردی در آیین‌نامه‌ای که به اپراتورها ابلاغ شده آورده شده است که اپراتورها باید آن را از آیین‌نامه به فرم تبدیل کنند که البته اپراتور دوم این آمادگی را به ما اعلام کرده اما باید به صورت رسمی انجام شود.

خسروی یاد آور شد: مشترکان برای استفاده از این سرویس نباید هزینه اولیه‌ای پرداخت کنند و باید برای ارسال هر MMS مبلغ 1000 ریال باید پرداخت شود.

کد خبر 60255

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز