شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۹:۰۷
۰ نفر

گروه ورزشی: تیم فوتبال پگاه گیلان با شکست استقلال، انتقام باخت در فینال جام حذفی ایران در فصل گذشته را از آبی‌های تهرانی گرفت و اولین شکست فصل را به این تیم تحمیل کرد.

در هفته‌دوم رقابت‌های لیگ برتر، پگاه گیلان در ورزشگاه شهید عضدی رشت توانست با یک گل استقلال تهران را شکست دهد.آدریانو آلوز در دقیقه‌ 75 تک گل بازی را برای تیم گیلانی به ثمر رساند تا امیر قلعه نویی با استقلال اولین شکست در لیگ هشتم را تجربه کند.

در ادامه بازی‌های روز گذشته، برق شیراز با نتیجه 3 بر صفر ملوان انزلی را شکست داد.فرید عابدی در دقیقه 26 و مهدی شیری در دقایق 33 و54 گل‌های تیم برق را به ثمر رساندند.
ابومسلم مشهد با یک گل از سد صبای قم گذشت.مصطفی شهرکی در دقیقه 60 برای ابومسلم گلزنی کرد.

پیکان در ورزشگاه خانگی خود 2 بر یک مقابل ذوب آهن شکست خورد. مصطفی‌صالحی‌نژاد در دقیقه 14 و ایگور کاسترو در دقیقه 92 برای ذوب آهن گلزنی کردند و محمد‌رضا طهماسبی در دقیقه 68 از روی نقطه پنالتی تک گل پیکان را به ثمر رساند.

دیدار تیم‌های مس کرمان و استقلال اهواز با پیروزی 4 بر صفر تیم کرمانی خاتمه یافت. گل‌های تیم مس کرمان را در این بازی مرتضی ابراهیمی(7)، فرزاد آشوبی(29 پنالتی)، روح‌الله بیگدلی(54) و رسول نویدکیا(65) به ثمر رساندند.

دیدار راه آهن و مقاومت سپاسی هم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

کد خبر 60224

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز