معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در مورد پرونده‌های کالدرون، اوساگونا و استوکس واکنش نشان داد.

شکوری

به گزارش همشهری‌آنلاین، سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: پخش تلویزیونی، تبلیغات محیطی و سایر درآمدهایی که در کل دنیا باشگاه‌های فوتبال از آن طریق‌ها هزینه‌هایشان را دریافت می‌کنند نداریم. در اینجا یا باید هواداران پای کار بیایند یا فکر دیگری شود. این بحث در مورد استقلال هم هست.

شکوری درباره پرونده خارجی باشگاه پرسپولیس افزود: سعی می‌کنیم در باشگاه پرسپولیس کمتر به هواداران استرس بدهیم و زمانی که کاری نهایی شد اعلام کنیم اما باید قبول کرد این باشگاه از گذشته پرونده‌هایی دارد که روی هم تلنبار شده است. تلاش می‌کنیم تک تک آنها را پاک کنیم. پرونده بسیار مهم ما در حال حاضر مربوط به گابریل کالدرون است که با توجه به قراردادی که با آن بسته شده قطعا رأی آن می‌آید.

وی در گفت و گو با رادیو ورزش ادامه داد: با توجه به اینکه نتوانستیم مبلغ قراردادش را پرداخت کنیم و سپس فسخ قراردادش صورت گرفت به احتمال خیلی زیاد در این پرونده بازنده خواهیم بود. در کنار آن پرونده اوساگونا و چند پرونده ریز دیگر هم پیش رو داریم. شاید برای اولین بار باشد که پرسپولیس از بازیکنی شکایت کرده و آن بازیکن آنتونی استوکس است امیدوارم بتوانیم در آن پرونده برنده شویم.

«گفته می‌شود کنعانی‌زادگان با یک تیم قطری قرارداد بسته است». ابراهیم شکوری در واکنش به طرح این موضوع گفت: شش بازیکن ما قراردادشان در پایان فصل به پایان می‌رسد. برای اولین‌بار ما به صورت شفاهی و مکتوب از بازیکنان درخواست کردیم در باشگاه حضور پیدا کنند. ما سعی می‌کنیم تمام بازیکنان‌مان را حفظ کنیم و تا الان هیچ یک از بازیکنان به ما اعلام نکردند که با تیم دیگری قرارداد بسته‌اند. ما اطلاعاتی در مورد کنعانی‌زادگان نداریم و خود بازیکن هم تا الان چیزی در این زمینه به ما اعلام نکرده است. ما با مردم خیلی شفاف صحبت می‌کنیم. سعی می‌کنیم تمام بازیکنان را حفظ کنیم، ولی بازهم به بحث بودجه بازمی‌گردیم. در ایران شاید یک یا دو تیم خصوصی باشند و بقیه به دولت وصل هستند و بودجه‌های بسیار کلانی دریافت می‌کنند.

کد خبر 601821

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha