سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲
۰ نفر

حالا به این گاف ۳۰۰ هزار دلاری خرید استوکس راهم اضافه کنید؛ خریدی که اتفاقا توسط مدیرروابط عمومی باشگاه که همزمان و با حفظ سمت رییس کمیته نقل و انتقالات هم بود انجام شد.

انصاری فرد

به گزارش همشهری آنلاین، سوال بزرگ از محمد حسن انصاری‌فرد بعد از جدایی از باشگاه پرسپولیس در روزهایی که این باشگاه باچالش‌های جدی مالی دست وپنجه نرم می‌کند، این است که حالا چرا؟ مگر او همان کسی نبود که بدون حکم عضویت در هیات‌مدیره و با علم وجود پرونده‌های سنگین مالی روی صندلی مدیرعاملی باشگاه تکیه زد؟ حالا چگونه او گله‌مند است که وزیر ورزش در این مسیر او را همراهی نکرده است؟

اصولا تدوین مسیر انصاری‌فرد برای تعدیل و هدفمندسازی هزینه‌ها در باشگاه پرسپولیس چگونه بود؟ او با علم به چاله‌های فراوانی که گذشتگان کندند، چاله‌های جدید دیگری به دست خود کند. او قافیه را برای کالدرون چنان تنگ کرد که سرمربی تیم صدرنشین تصمیم به رفتن گرفت؛ اما کی؟ درست زمانی که بیشترین هزینه را روی دست باشگاه می‌گذاشت. فقط یک بازی نشستن روی نیمکت پرسپولیس بعد از شروع نیم فصل دوم به معنی فعال شدن بندی بود که باشگاه پرسپولیس را ملزم به پرداخت پول کامل نیم‌فصل دوم او می کرد.

حالا به این گاف ۳۰۰ هزار دلاری خرید استوکس راهم اضافه کنید؛ خریدی که اتفاقا توسط مدیرروابط عمومی باشگاه که همزمان و با حفظ سمت رییس کمیته نقل وانتقالات هم بود انجام شد. این ۱۵۰ هزار دلار را او در دبی خرج تفریح کرد و باشگاه پرسپولیس را تنها گذاشت؛ آن هم در مقطعی که باشگاه پرسپولیس به هر ریال از پولش نیاز دارد. آیا لازم نبود انصاری‌فرد می‌ماند و مسوولیت تصمیمات خود را می پذیرفت؟

کد خبر 491444

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بشوروبپوش IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
    0 0
    هرکی به فکر خویشه/خرج که از کیسه هوادار بود حاتم بایی شدن آسان بود/درفوتبال ما چه می گذرد یکی مشکل بزرگی ایجاد می کند و مریض می شود و می رود یکی هم استعفا می دهد اینها باید پاسخگو باشند