سخنگوی دولت با بیان اینکه دولت با بی‌طرفی کامل فقط به دنبال انتخاباتی شایسته ایران و حداکثری است، گفت: تمام ارکان شورای اطلاع رسانی دولت در تهران و استان‌ها باید در ایام پیش رو در خصوص تبیین و اطلاع رسانی از عملکرد ۸ ساله دولت اهتمام داشته باشند.

علی ربیعی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، علی ربیعی عصر دوشنبه در  نشست مجازی شورای هماهنگی روسای مراکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دستگاه‌های اجرایی با اشاره به برگزاری سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری افزود: دولت همانگونه که در ثبت نام‌ها مر قانون اساسی را رعایت کرد، در خصوص فراهم آوردن زمینه حضور مردم در پای صندوق ها و نیز حراست از آرا مردم با شفافیت تمام تلاش خواهد کرد.

وی ادامه داد: عملکرد ۸ ساله دولت قابل دفاع است و متاسفانه برخی‌ها نگذاشتند این عملکرد دیده شود اما تاریخ در این خصوص قضاوت خواهدکرد. 

سخنگوی دولت با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی و تشکر از همه فعالان روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی گفت: در این دوران ۸ ساله هم شاهد حضور ترامپ و فشارهای داخلی بودیم و هم در دوران فراگیری کرونا قرار داریم. تلاش‌گران روابط عمومی در این روزهای سخت هم باید پاسخ رسانه‌های معاند را می‌دادند و هم جوابگوی اتهامات برخی رسانه‌های داخلی می شدند و این تلاش مضاعف جای تقدیر و تشکر دارد. 

ربیعی تصریح کرد: تمام ارکان شورای اطلاع رسانی دولت در تهران و  استان‌ها باید در ایام پیش رو در خصوص تبیین و اطلاع رسانی از عملکرد ۸ ساله دولت اهتمام داشته باشند.

وی با اشاره به فعالیت‌های هدفمند در تخریب دستاوردهای دولت تاکید کرد: ضروری است روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری به اتهامات و انتقادات غیرمنصفانه در خصوص عملکرد و فعالیت‌های دولت و دستگاه خود به صورت مستدل و کامل پاسخ داده و اطلاع رسانی لازم را انجام دهند.

سخنگوی دولت تصریح کرد: روسای مراکز روابط عمومی از هرگونه فعالیتی که شائبه حمایت و سوگیری انتخاباتی داشته باشد باید پرهیز کنند. قطعا فعالیت انتخاباتی ممنوع است.

کد خبر 601717

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha