شهردار تهران گفت: به رغم محدودیت در اختصاص منابع مالی، تلاش کردیم حداکثر اعتبار را به بخش حمل و نقل عمومی اختصاص دهیم.

حناچی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری شهر،پیروز حناچی در حاشیه مراسم افتتاح ایستگاه های متروی مرزداران و اقدسیه در جمع خبرنگاران به چگونگی رسیدن به راندمان ۱۴۴ درصدی عملکرد مترو در چهار سال اشاره کرد و افزود:محصول نهایی فعالیت مترو در این مدت محدود بهره برداری از ۳۰ ایستگاه مترو تا انتهای دوره و اضافه شدن چهل کیلومتر خطوط بهره برداری است.

او افزود: امروز ایستگاه اقدسیه آخرین ایستگاه در خط سه بود که به بهره برداری رسید و ایستگاه مرزداران هم در خط شش افتتاح شد. تلاش این بوده است که علی رغم همه منابع محدود با اختصاص حداکثر ظرفیت ممکن به حمل و نقل عمومی و مترو، خدمتی درخور و شایسته مردم کشورمان ارائه کنیم.

ایستگاه مرزداران در خط شش مترو نزدیک تقاطع بزرگراه یادگار امام با خیابان مرزداران قرار دارد و شهروندانی که سوار این قطار شوند می توانند به سمت خیابان کوهسار در شمال غرب شهر و یا به سمت شاه عبدالعظیم در جنوب تهران مسافرت کنند.

ایستگاه اقدسیه به عنوان آخرین ایستگاه بهره برداری شده از این خط هم در محله اقدسیه در شمال شرق تهران قرار دارد و مسافرانی که وارد این ایستگاه شوند می توانند تا شهرک قائم در شمال شرق یا ایستگاه آزادگان در جنوب غرب شهر سفر کنند.

کد خبر 601259

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha