شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰
۰ نفر

اجرای مجدد طرح ترافیک در تهران از امروز شنبه (۲۵ اردیبهشت) از سر گرفته شده است.

تهران بدون طرح ترافیک- بزرگراه نواب، میدان جمهوری

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس اعلام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران طرح ترافیک از امروز ۲۵ اردیبهشت و براساس تصمیم گیری مسئولان در تهران به اجرا درآمده است.

مناف هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران پیش از این اعلام کرده بود که لغو طرح ترافیک در تهران تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.  

او گفته: لغو و تعطیلی طرح ترافیک تاثیر چندانی بر کاهش مسافر در حوزه مترو و اتوبوس نداشته است. با همه این تفاسیر لغو طرح ترافیک را با نظر شهردار تهران تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشته است.  

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران ادامه داد: شهروندان مطلع باشند از ۲۵ اردیبهشت روال عادی طرح ترافیک عملیاتی و اجرا می‌شود. لغو محدودیت طرح ترافیک در تهران با آغاز پیک چهارم کرونا به دستور ستاد ملی کرونا از سوی شهرداری تهران اجرایی شده بود و دیروز (۲۴ اردیبهشت) آخرین روز آن بود.

از سویی برنا درباره ترافیک صبحگاهی امروز تهران نوشت: سرهنگ مجید رنجبر، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبحگاه شنبه بیست و پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ گفت: امروز با رصدی که از معابر شهر تهران از طریق دوربین های کنترل ترافیک داشتیم، شاهد حجم بالای ترددها و ترافیک در سطح معابر شهر تهران بودیم.

کد خبر 601066

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha