پرسپولیس در حالی به مصاف استقلال خواهد رفت که در تغییرات احتمالی در دو پست، ترکیب پرسپولیس را نسبت به بازی برابر سپاهان متفاوت خواهد کرد.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین بازگشت چند مصدوم پرسپولیس باعث شده تا خیال یحیی گل محمدی در خصوص ترکیب تیمش در دربی راحت شود. سرخ ها طی روزهای اخیر با مصدومیت کنعانی، عالیشاه، نعمتی و کامیابی نیا مواجه بودند که حالا از این جمع ۳ نفر مهیای دربی شده اند.

سرمربی پرسپولیس برای دربی حساس امروز همچنان حامد لک را درون دروازه قرار خواهد داد. گلری که در دربی رفت دو گل دریافت کرد و حالا کلین شیت او می تواند سرخ ها را امیدوار به کسب برد در دربی کند.

در خط دفاعی بهترین خبر برای هواداران پرسپولیس بازگشت محمد حسین کنعانی زادگان است. مدافع مصدوم پرسپولیس در آخرین لحظات به دربی رسید تا در کنار سیدجلال حسینی زوج خط دفاعی پرسپولیس را تشکیل بدهد. در سمت راست خط دفاعی هم سیامک نعمتی بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت در ترکیب پرسپولیس قرار خواهد گرفت اما نکته ابهام آمیز در ترکیب سرخ ها انتخاب یحیی از میان سعید آقایی و وحید امیری خواهد بود. در صورتی که سعید آقایی به میدان برود وحید امیری یک خط جلوتر خواهد رفت و احسان پهلوان نیمکت نشین خواهد شد.

دو هافبک میانی پرسپولیس در این بازی احمد نوراللهی و احتمالا کمال کامیابی نیا خواهند بود و در سمت چپ مهدی ترابی و در سمت راست احسان پهلوان و یا وحیدامیری قرار خواهند گرفت.

زوج خط حمله پرسپولیس در دربی با  آل کثیر و شهریار مغانلو شکل خواهد گرفت. گفته می شود عالیشاه به رغم تلاش پزشکان به این بازی نخواهد رسید.

ترکیب احتمال پرسپولیس

لک- حسینی- کنعانی- نعمتی- امیری- نوراللهی-کامیابی نیا- ترابی- پهلوان (سعید آقایی) مغانلو- عیسی آل کثیر

کد خبر 600902

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha