رامین مهمانپرست گفت: تلاش بنده و دوستان ارائه طرح‌هایی است که می تواند فاصله طبقاتی را جبران کند اما برای اینکه عدالت در دریافت یارانه سوخت برقرار شود طرح ما این است که باید سهمیه سوخت روی کارت ملی افراد برقرار شود تا آن فردی که ۱۰ خودرو شخصی دارد چند برابر استفاده نکند.

رامین مهمان پرست

به گزارش همشهری‌آنلاین، مهمانپرست سخنگوی وزارت امور خارجه در دولت محمود احمدی‌نژاد پس از حضور در وزارت کشور و ثبت نام برای شرکت در رقابت‌ انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: طی روزهای اخیر شاهد موجی از تهمت و توهین نسبت به عنوان بنزین ۲۰ هزار تومانی بودیم اینکه این تخریب چرا صورت گرفته چه جریانی پشت این تخریب‌ها بوده و منافع چه کسانی پشت تقریبا بوده تا دروغ هایی را نسبت دهند مردم باید قضاوت کنند.

او افزود:  اصولاً ما این طرح را برای دولت وحدت ملی آماده کردیم به عنوان یک جریان فراجناحی و ملی که هدف اصلی آن تامین منافع مردم است و هدف اصلی آن رسیدگی به اقشار ضعیف برای بهتر شدن وضعیت مردم و  بهبود معیشت آنها است مردمی که گرفتار مشکلات شدند.


مهمانپرست بیان کرد: تلاش بنده و دوستان بنده ارائه طرح هایی است که می تواند فاصله طبقاتی را جبران کند اما برای اینکه عدالت در دریافت یارانه سوخت برقرار شود طرح ما این است که باید سهمیه سوخت روی کارت ملی افراد انجام شود تا آن فردی که ده اتومبیل شخصی دارد چند برابر استفاده نکند.

کد خبر 600834

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha