جی‌جی و بلا، خواهران حدید درباره فلسطین موضع‌گیری کردند.

حدید

به گزارش همشهری آنلاین، جی‌جی حدید در پست اینستاگرامی خود نوشت: «نمی‌توان از نابرابری نژادی، حقوق دگرباشان جنسی و حقوق زنان دفاع کرد، رژیم‌های فاسد و توهین کننده و سایر بی عدالتی‌ها را محکوم کرد، با این وجود ترجیح داد که از ظلمی که بر فلسطین وارد می‌شود چشم پوشی کرد. این‌ها با یکدیگر جمع نمی‌شود."

این مدل مشهور که بیش از ۶۶ میلیون نفر دنبال کننده دارد ادامه داد: «شما نمی‌توانید انتخاب کنید که حقوق بشر در مورد چه کسانی اهمیت بیشتری دارد.»

بلا نیز در پست‌های متعددی با حمایت از فلسطین، به تردید رهبران جهانی در اعلام حمایت و نگرانی خود از فلسطین گفت و نوشت: «نسل‌های آینده با ناباوری به عقب نگاه خواهند کرد و تعجب خواهند کرد که چگونه ما اجازه دادیم تا رنج فلسطینیان برای مدتی طولانی ادامه یابد. یک فاجعه انسانی درست در مقابل چشمان ما اتفاق افتاد.»

وی ادامه می‌دهد: «سیاستمداران از ترس سرزنش،لکنت زبان دارند و جهان برای جلوگیری از آزردن افرادی نادرست، سکوت اختیار می‌کند. تاریخ به ما یاد داده است که صدای خود را بلند کنیم. شما یا طرف راست هستید یا نیستید. این خیلی ساده است.»

خواهران حدید بار دیگر موضع خود را ادرباره فلسطین اعلام کردند ا پست جدید جی‌جی و بلا

این نخستین بار نیست که بلا درباره این موضوع صحبت می‌کند. وی اخیراًاز نگرانی برای «خواهران و برادران فلسطینی» خود گفت.

خانواده مشهور حدید اصالتی فلسطینی‌ دارند و پدرشان، محمد حدید، یکی از ملاکان ثروتمند ایالات متحده است. بعد از این ابراز عقیده بود که هر دو به یهودی ستیزی متهم شدند اما با حفظ موضع خود، به ظلمی که بر فلسطینیان وارد می‌شود اشاره و تاکید کردند مخالفت با جنایات صهیونیزم با یهودی ستیزی متفاوت است.

حملات شدید رژیم اشغالگر قدس به نوار غزه، بعد از حمایت حماس از ساکنان قدس شرقی بالاگرفته و خسارات جانی و مالی زیادی برجا گذاشته است.

درخواست ستاره لیورپول از بوریس جانسون درباره جنایات رژیم اشغالگر قدس

کد خبر 600779

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha