مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
۰ نفر

در پی وقوع آتش‌سوزی در یکی از مراکز اقامتی ترک اعتیاد در بلوار میامی در حومه‌ شرق مشهد، روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی اعلام کرد این حادثه عمدی بوده و چند معتاد متجاهر به ظن دست داشتن در آن بازداشت شده‌اند.

دستگيري

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از عصرایران، به دنبال بروز آتش‌سوزی در یکی از مراکز اقامتی ترک اعتیاد در بلوار میامی در حومه‌ شرق مشهد، روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی اطلاعیه‌ای صادر کرد. در این اطلاعیه آمده است: «سه‌شنبه‌شب مورخ ۲۱ اردیبهشت، تعدادی از معتادان متجاهر کمپ تبصره ۲ ماده ۱۶ امید آزادی در مشهد، در ایجاد زمینه‌چینی برای شورش و فرار از این مرکز، یک آتش‌سوزیِ برنامه‌ریزی شده و عمدی در مرکز به راه انداختند که بلافاصله مراتب از طریق مسؤولان مرکز به اطلاع آتش‌نشانی، کلانتری، مسئولین دادستانی، شورای هماهنگی مواد مخدر و بهزیستی رسید و اقدامات اطفاء حریق آغاز شد.

بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی، متأسفانه در این حادثه یک نفر در صحنه و ۲ نفر پس از انتقال به بیمارستان جان‌ باختند و ۲۳ نفر دیگر از مجروحان حادثه در مراکز درمانی مشهد تحت درمان قرار دارند.

سرپرست بهزیستی خراسان رضوی و معاونت پیشگیری و مسؤول حراست بهزیستی استان، به محض اطلاع از وقوع حادثه، به محل رفتند و تا سحرگاه، همراه با تیم‌های آتش‌نشانی، اورژانس و مقامات قضایی و قانونی در محل بودند.

علاوه‌بر اکیپ‌های اورژانس و آتش‌نشانی، معاون دادستان مشهد، قاضی ویژه جنایی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، مقامات پلیس مشهد و نیروهای امنیتی نیز در محل حاضر بودند و اقدامات لازم را انجام دادند.

بررسی پیرامون علل ایجاد حادثه توسط مقامات قضایی و قانونی ادامه دارد و تاکنون برخی افراد به ظن عامل بودن در این حادثه، بازداشت شده‌اند.

بهزیستی خراسان رضوی، ضمن ابراز تسلیت به خانواده‌ درگذشتگان این حادثه‌ اسفبار، بررسی موضوع را با همکاری نهادهای قضایی و قانونی ادامه می‌دهد و با تکمیل تحقیقات، اطلاع‌رسانی کامل‌تری انجام خواهد شد».

کد خبر 600627

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha