مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۹
۰ نفر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق در بخش اداری بیمارستان بقیه‌الله خبر داد.

آتش سوزی در بیمارستان بقیه الله

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ١٨:٣٠ دقیقه عصر امروز یک مورد آتش‌سوزی در بیمارستان، در خیابان ملاصدرا، قبل از خیابان شیخ بهایی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی از جمله نردبان هیدرولیکی و خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با توجه به اینکه ایستگاه در نزدیکی مرکز درمانی واقع شده بود نخستین ایستگاه در مدت زمان دو دقیقه به محل رسیده و مشاهده می‌شود که در طبقه نهم این ساختمان یازده طبقه حریق رخ داده است. حریق در بخش اداری بیمارستان رخ داده بود که یک اتاق به وسعت ٢٠ متر، دچار حریق شده بود. در این اتاق از پوشش‌های چوبی استفاده شده و مستعد حریق بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: خوشبختانه آتش‌ این اتاق به سرعت خاموش شد و تخلیه دود نیز صورت گرفت. 

وی ادامه داد: کمی آن طرف‌تر از این قسمت، بخش بستری بیماران عفونی و ریوی و بیماران مبتلا به کرونا واقع شده بود که سرایت دود به آن محدوده می‌توانست نگران‌کننده باشد. خوشبختانه با حضور به موقع آتش‌نشانان از این اتفاق جلوگیری شد.

ملکی افزود: حریق در قسمت اداری بود و حتی نیاز به جابه‌جایی بیماران وجود نداشت.

عکس | آتش‌سوزی در بیمارستان بقیه‌الله تهران

عکس | آتش‌سوزی در بیمارستان بقیه‌الله تهران

عکس | آتش‌سوزی در بیمارستان بقیه‌الله تهران


 

کد خبر 601277

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha