آب آشامیدنی و مزایای آن برای سلامتی برای همه اثبات شده است و اینکه بیش از نیمی از بدن ما را آب تشکیل داده است را همه می‌دانند. اما به دلیل افزایش تعداد کارخانه‌ها و همچنین هوا و زیست محیط آلوده، معمولا خیلی کم پیش می‌آید که از سلامت آب مصرفی خود اطمینان داشته باشیم و حتی با مشکلات گوارشی و بیماری‌های دیگر دست به گریبان هستیم.

هزینه نصب و راه اندازی دستگاه های تصفیه آب برای منزل چقدر است؟.jpg

یکی از مهم‌ترین کارها و همچنین کاربردی‌ترین کارها برای تأمین آب سالم در خانه‌ها این است که سراغ خرید دستگاه تصفیه آب خانگی برویم و با فیلتر آب، سلامت را به بدن خود برگردانیم.

با علم به اینکه دستگاه‌های تصفیه آب مزایای بسیاری برای ما دارند، اما باز هم برخی افراد هستند که از میزان هزینه دستگاه و نصب و راه اندازی آن وحشت دارند و به هیچ عنوان راضی نمی‌شوند تا سلامت را برای خود و خانواده خود به ارمغان آورند. برای این دسته از افراد باید عنوان کنیم که هزینه دوا و درمان ناشی از مصرف آب آلوده و ناسالم بسیار بیشتر از هزینه‌ای خواهد شد که شما قرار است برای دستگاه تصفیه آب بپردازید.

حتما نیاز نیست که سراغ گران‌ترین دستگاه بازار بروید و بگویید که این مطمئن‌ترین نیز است. بسیاری از دستگاه‌هایی که در حال حاضر در بازار موجود هستند، بالاترین کیفیت را دارند و از بهترین سیستم‌ها استفاده می‌کنند و در عین حال نیز بهترین قیمت را دارند. با مشاهده لیست بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی برای منزل می‌توانید به این نکته پی ببرید که لزوما تهیه آب سالم در منزل با هزینه بالا همراه نیست.

اما برای اینکه بدانید نصب دستگاه تصفیه ‌آب چقدر هزینه دارد، ابتدا باید بدانید که چه عواملی هزینه این کار را افزایش و کاهش می‌دهد.

عواملی تأثیرگذار بر روی هزینه نصب دستگاه تصفیه آب

عواملی تأثیرگذار بر روی هزینه نصب دستگاه تصفیه آب

اصلی‌ترین عامل در تعیین هزینه نصب و حتی قیمت دستگاه‌های آب تصفیه کن، برند آن است. برند می‌تواند هزینه نصب دستگاه تصفیه آب را بالا و یا پایین بیاورد.

این سؤال و پاسخ آن کاملا به نوع خدماتی که هر شرکت به مشتریان خود ارائه می‌دهد، بستگی دارد. یک شرکت ممکن است هنگام فروش دستگاه‌های خود هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نصب و حتی تعویض فیلترها بر عهده نگیرد و این می‌تواند کار شما را در راه اندازی دستگاه دشوار کند. برخی از شرکت‌ها نیز خدمات مربوط به نصب و راه اندازی دستگاه را با دریافت وجه انجام می‌دهند. اما یکی از بهترین حالت‌ها برای مصرف کننده این است که شرکتی هزینه نصب و حتی ارسال دستگاه را رایگان انجام دهد و در زمان راه اندازی دستگاه، کارشناسان و متخصصان خود را با کالا ارسال می‌کنند؛ بنابراین اگر قصد خرید دستگاه تصفیه آب دارید بهتر است سراغ این برندها و محصولات بروید و با علم به خوب بودن کالاهای آنها، در میان مشتریان دسته سوم قرار بگیرد.

هزینه نصب و راه اندازی دستگاه تصفیه آب به عوامل مختلفی بستگی دارد و همین عوامل باعث شده است که در بازار قیمت‌ها از حدود 40 هزار تومان تا 100 هزار تومان متغیر باشد. البته باید بدانید که این مقدار هزینه به عنوان هزینه پایه به شمار می‌آید و شما ممکن است برای برخی دستگاه‌ها هزینه‌ای بیشتر پرداخت کنید. در ادامه درباره این موارد صحبت خواهیم کرد.

هزینه دستمزد

متخصصین نصب و تعویض قطعات دستگاه تصفیه آب، حتما لازم است که دوره‌های مخصوص این کار را گذرانده باشند و هر کدام ممکن است برای نوع دستگاهی که خریداری می‌کنید، هزینه کمتر و بیشتری دریافت کنند. معمولا هزینه دستمزد برای برندهای بسیار گران بازار که بعضا به 40 میلیون تومان نیز می‌رسند، ممکن است بسیار زیاد باشد و این افراد متناسب با نوع دستگاه این هزینه را دریافت می‌کنند.

همان‌طور که گفتیم، برندهایی با هزینه نصب رایگان مانند مینروا فیلتر می‌توانند بهترین گزینه برای شما برای کاهش هزینه‌های نصب و ارسال کالا باشند. مینروا فیلتر با سابقه طولانی در بازار و با بهترین دستگاه‌های آب تصفیه تایوانی که مهد تولید دستگاه تصفیه آب است، این اطمینان را به شما می‌دهد که با خرید دستگاه تنها هزینه خرید را پرداخت می‌کند و این دستگاه هم برای شما رایگان ارسال می‌شود و هم متخصصان مینروا آن را به صورت رایگان نصب می‌کنند.

هزینه ایاب و ذهاب

علاوه بر هزینه نصب دستگاه، برخی شرکت‌ها معمولا چون نصب در خانه انجام می‌شود، هزینه ایاب و ذهاب را نیز علاوه بر هزینه خرید دستگاه دریافت می‌کنند. این مورد را حتما باید از آنها قبل از هر کاری بپرسید و از آن مطمئن شوید. مطمئنا کسی دوست ندارد تا هزینه‌هایی بیشتر از آن چیز یکه مشخص کرده است پرداخت کند و همه برای قیمت دستگاه تصفیه آب بودجه را کنار می‌گذارند. اما قیمت دستگاه های تصفیه آب خانگی چقدر است؟

قیمت دستگاه های تصفیه آب خانگی

قیمت دستگاه های تصفیه آب خانگی

قیمت خرید دستگاه آب تصفیه کن با توجه به برند، کیفیت دستگاه، نوع فیلترها و مراحل تصفیه ‌آب می‌تواند متغیر باشد. می‌توانیم با اطمینان بگوییم که تایوان یکی از مهدهای ساخت دستگاه‌های تصفیه آب است و در دنیا آن را به عنوان یکی از بهترین کشورها در این زمینه می‌شناسند. کیفیت محصولات ساخته شده در تایوان بسیار بالا است و بعضا برخی از برندهای این کشور در بازار ایران طرفداران بسیار دارد.

یکی از بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی، مینروا است که در ایران شهرت و محبوبیت بسیاری دارد و جزو پرطرفدارترین دستگاه‌های بازار شناخته می‌شود. قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی بر اساس کیفیت قطعات و فیلترهای آن طبعا از دستگاه‌های متفرقه بازار کمی بیشتر است. دستگاه‌های مینروا از 6 مرحله تا 8 مرحله می‌باشند که قیمت آنها بر اساس کارایی و تعداد فیلترهای آن فرق می‌کند. قیمت محصولات مینروا بین 3 تا 4 میلیون متغیر است و شما می‌توانید با توجه به بودجه و نیاز خود یکی از دستگاه‌ها را انتخاب کنید.

منبع: وب سایت مینروا فیلتر - minervafilter

کد خبر 600311

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha