گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری و عملکرد وزارت امور خارجه در حفظ اطلاعات محرمانه امروز در مجلس بررسی می‌شود. 

مجلس

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، نمایندگان امروز سه شنبه گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری و فعالیت‌ها و عملکرد آن مرکز و نیز عملکرد وزارت امور خارجه در حفظ اطلاعات محرمانه امروز را در دستور کار دارند. 

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد لایحه نحوه کمکهای اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور وگزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه دوفوریتی شوراهای حل اختلاف (اعاده شده از شورای نگهبان) هم در دستور کار امروز نمایندگان قرار می‌گیرد. 

بررسی گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه موافقتنامه انتقال محکومین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه (اعاده شده از شورای نگهبان) وگزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه پروتکل اصلاح موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه جهت معاضدت در پرونده‌های مدنی و جزایی (اعاده شده از شورای نگهبان) از دیگر برنامه‌های صحن علنی مجلس خواهد بود. 

نمایندگان امروز همچنین گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی و گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت‌های زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا و شرکت کفش ملّی را مورد بررسی قرارمی دهند. 

گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد استانداری کرمانشاه، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد چگونگی اجرای سامانه‌های نظارتی در حوزه امور بانکی و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی وضعیت صنعت استخراج رمزارزهای جهان روا و مبادلات داخلی آن در کشور امروز در دستور کار نمایندگان قرار می‌گیرد. 

همچنین در این نشست سؤال علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک و ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز از محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش امروز در صحن علنی مجلس بررسی می‌شود.

کد خبر 600299

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha