یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره انتشار شایعاتی مبنی بر این‌که محمدجواد ظریف در کمیسیون امنیت ملی دست روی قرآن گذاشته و گفته در انتخابات کاندیدا نمی‌شود، گفت: به هیچ‌وجه چنین چیزی نبوده است و کاملا آن را تکذیب می‌کنم.

تصاویر | ظریف مجلس

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، ابراهیم رضایی با اشاره به جلسه روز گذشته کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با وزیر خارجه و به دنبال آن انتشار برخی مطالب درباره تأکید ظریف بر کاندیدا نشدن در انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقای ظریف پیش از این در جلسات کمیسیون امنیت ملی گفته بود که کاندیدا نمی‌شود و روز گذشته هم این را برای چندمین بار تکرار کرد.

وی افزود: آقای ظریف توضیح داد برایش حجت نشده که کاندیدا شود. او گفت نمی‌خواهد مذاکرات انتخاباتی باشد و نباید مذاکرات را به انتخابات گره زد و قصد و بنایی برای حضور در انتخابات ندارد.

رضایی همچنین اظهار کرد: آقای ظریف این را هم بیان کرد که هیچ‌گاه خطی و اصلاح‌طلب نبوده. حتی گفت به اصلاح‌طلبان بگویید دست از سرم بردارند. آن‌ها قبلا هم سراغ من آمده بودند. هشت سال پیش هم آمدند و به آن‌ها گفتم که یک نفر دیگر را پیدا کنید.

وی در پایان درباره انتشار شایعاتی مبنی بر اینکه ظریف در کمیسیون امنیت ملی دست روی قرآن گذاشته و گفته در انتخابات کاندیدا نمی‌شود، اظهار کرد: به هیچ‌وجه چنین چیزی نبوده است و کاملا آن را تکذیب می‌کنم.

کد خبر 600242

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ح IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    4 3
    چرا نباید کاندید بشه؟اگه مردم نخواسته باشن بهش رای نمیدن
  • IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    5 1
    ادم نمیدونه بعضیا چی فکرمیکنن !!اخه کسی توچندسال نتونسته کاری کنه واصلا درکل مردم خودشون میفهمن به کی رای بدن تحربه زیادشده وقت بیخودچرا؟!!
  • AE ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    4 6
    بدون شک ظریف یکی از محبوبترین ها در کشور است