استاندار تهران گفت: درخواست داشتیم که کلیه اصنافی که بر اساس رنگ بندی مجاز هستند، پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را حتما رعایت کنند.

محسنی بندپی - استاندار تهران

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران گفت: نیرو و فضا برای انجام واکسیناسیون لازم است چراکه در استان تهران حدود ۱۸۰ هزار نفر جمعیت بالای ۸۰ سال داریم و حدود ۱۸۵هزار نفر هم بین ۷۵ تا۸۰ سال دادیم که یک میلیون نفر هم جمعیت بالای ۶۰ سال داریم که در اولویت واکسیناسیون هستند.

وی افزود: نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها مانند شهرداری، هلال‌احمر، تربیت بدنی، وزرش و جوانان و همه آن‌هایی هستیم که فضای لازم برای انجام واکسیناسیون را دارند آنها باید در این کار یاری برسانند. فرمانداران امکانات شهرستان‌ها را بررسی می‌کنند و در این خصوص ظرف ۴۸ ساعت به ستاد استان اعلام می‌کنند.

محسنی بندپی گفت: درخواستی از ستاد ملی کرونا نسبت به تمدید بازنشستگی نیروهای بهداشت و درمان داشتیم که به تشخیص دانشگاه علوم پزشکی تهران صورت می‌گیرد تا ادامه فعالیت بدهند و بتوانیم کمبود ارکان نیروی بهداشت و درمان جبران کنیم.

استاندار تهران گفت: وضعیت سفرهای بین شهری در استان تهران و البرز یکپارچه است و محدودیت سفرهای بین شهری در این استان‌ها عملا امکان‌پذیر نیست و بیشتر سعی می‌کنیم منع تردد را بین استانی توسط پلیس راهور اعمال کنیم.
 

کد خبر 600183

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha